قاتل شیطان صفت پسر ۴ ساله اعدام شد

0

شامگاه ۲۸ بهمن سال ۹۱، مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل از قتل پسر ۴ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. بررسی‌ها نشان می‌داد که زوج میانسالی، این پسر کوچولو را در حالی که آثار ضرب و جرح روی بدنش بود به بیمارستان انتقال داده‌اند اما ساعتی بعد وی جان باخته است.

بدین ترتیب تحقیقات آغاز شد و در گام نخست کارآگاهان به سراغ این زوج رفتند. زن میانسال به پلیس گفت: پسرمان به‌نام «کامران» ۲۶ ساله حدود دو هفته پیش این پسر بچه را که آتیلا نام داشت به خانه آورد. می‌گفت پسر یکی از دوستانش است و از آنجا که پدر و مادرش جدا شده‌اند و کسی نبوده که از بچه نگهداری کند او را به خانه ما آورده بود. ما با این موضوع مخالفت کردیم اما کامران گفت تا زمانی که وضعیت زندگی پدر و مادر آتیلا مشخص شود او نزد ما بماند. تا اینکه امروز صبح پسرم در حالی آتیلا را به خانه آورد که بیهوش و زخمی بود و به همین علت از ما درخواست کرد تا کودک را هرچه سریع‌تر به بیمارستان برسانیم.

باتوجه به اظهارات زوج میانسال، کامران بازداشت شد. مرد معتاد به پلیس گفت: آتیلا حاصل ارتباط نامشروع زن و مرد جوانی بود. پدر آتیلا را می‌شناختم و او به خاطر مشکلات مالی و مصرف مواد مخدر کودک چهارساله خود را نزد من گذاشت. روز حادثه، پسرعمویم با من تماس گرفت و از من خواست برای کمک در اسباب کشی به شهرک اندیشه بروم. من هم آتیلا را با خودم بردم و در راه بازگشت متوجه شدم که روی صندلی ماشین ادرار کرده است. خیلی عصبانی شدم و کتکش زدم چون مواد کشیده بودم متوجه نبودم چه کار می‌کنم. وقتی به خودم آمدم که بچه نفس نمی‌کشید، بلافاصله به خانه رفتم و از پدر و مادرم خواستم آتیلا را به بیمارستان برسانند.

اما در ادامه تحقیقات مشخص شد که آتیلا قبل از مرگ مورد آزار و اذیت نیز قرار گرفته است. کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را نیز خفگی اعلام کردند. بدین ترتیب پرونده متهم جنایتکار برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. در پایان جلسه محاکمه، قضات کیفری، متهم را به اتهام آزار و اذیت پسر ۴ ساله به اعدام و به خاطر قتل به قصاص محکوم کردند.

با تأیید حکم و با گذشت ۷ سال از این ماجرای هولناک سرانجام کامران صبح روز چهارشنبه در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

منبع: روزنامه ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ