تبریک خانم بازیگر به همسر سابقش +عکس

0

جنیفر لوپز ۴۹ ساله با انتشار تصاویری همراه با همسر سابقش مارک آنتونی روز پدر را بابت دوقلوهایشان به مارک تبریک گفت و نامزد فعلیش الکس رودریگز نیز در کامنت‌ها روز پدر را به همسر سابق نامزدش تبریک نوشت.

همسر مارک آنتونی همسر سابق بازیگران همسر جنیفر لوپز فساد جنسی در آمریکا فساد جنسی بازیگران علت تنوع طلبی زنان عکس بازیگران هالیوود عکس بازیگران خارجی و همسرانشان زندگی بازیگران خارجی زنان متاهل تنوع طلب رابطه برهنگی و فساد جنسی رابطه با همسر سابق دوست پسر جنیفر لوپز چشم و دل سیری غربی ها بیوگرافی مارک آنتونی بیوگرافی جنیفر لوپز بازیگر زن آمریکایی الکس رودریگز کیست ازدواج مجدد بازیگران اخبار سلبریتی ها

واقعا شیر تو شیری در امریکا!

در مورد روابط خصوصی جنیفر لوپز با مردان، رسانه‌ها تمرکز خاصی دارند. او تاکنون روابط نسبتاً گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته‌است. در سال ۱۹۸۴ در سن ۱۵ سالگی (دوران دبیرستان) و هنگامی که کم‌کم داشت به یک ستاره تبدیل می‌شد، او با دیوید کروز روابط دوستانه داشت. در سال ۱۹۹۴ جنیفر لوپز پس از ۱۰ سال رابطه تنگاتنگ با دیوید کروز، به روابط دوستانه‌اش پایان داد.

جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۴ گفت:

دیوید کروز دوستی است که احتمالاً مرا بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد.

اولین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را اولین بار هنگامی که نوآ به عنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌کرد ملاقات کرد. این دو در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعداً لوپز نوآ را به عنوان مدیر رستورانش در آوریل ۲۰۰۲ استخدام کرد. اما نوآ در اکتبر همان سال اخراج شد. بعد از آن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد اما این دو به‌طور محرمانه با هم سازش کردند. در آوریل ۲۰۰۶، لوپز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود.

لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ-هاپ، شان کامز رابطه داشت.

الکس رودریگز  Alex Rodriguez یک بازیکن ۴۳ ساله بیس‌بال اهل ایالات متحده آمریکا است. او در سال ۲۰۱۹ با جنیفر لوپز خواننده مشهور آمریکایی نامزد کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ