بهره‌برداری از فاز دوم کارخانه پاک حیات کیمیا پارس در ابهر

0

اسحاق جهانگیری صبح روز (سه شنبه) به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و کشاورزی و نیز گفتگو با مسئولین و نخبگان وارد استان زنجان شد.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود و در جمع خبرنگاران با اشاره به این که شرایط کشور به خاطر فشارهای بین المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: باید سیاست های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولین استان در حوزه های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

جهانگیری با بیان این که اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می توانیم از این مقطع عبور کنیم تصریح کرد: راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده است و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ارادت و سلام خدمت مردم عزیز، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان اظهار داشت: در این سفر چندین طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولین و نخبگان استان در مورد مسایل، محدودیت ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای مرتفع کردن آن گفتگو خواهم کرد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح، معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دکتر جهانگیری را همراهی می کنند.

اسحاق جهانگیری که امروز سه‌شنبه به استان زنجان سفر کرده است، با حضور در شهرستان ابهر فاز دوم کارخانه تولید محصولات بهداشتی و شوینده پاک حیات کیمیا پارس را افتتاح کرد.

این کارخانه با ۴۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری مستقیم شرکت پاک حیات ترکیه احداث شده و برای ۱۴۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است که در آینده نزدیک به ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

همچنین حدود ۵۷۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم نیز در زنجیره تولید و توزیع محصولات این کارخانه ایجاد شده است.

مدیر ترکیه ای این مجموعه در مراسم افتتاح اظهار داشت که ما در ایران خودمان را سرمایه‌گذار خارجی محسوب نمی‌کنیم و ایران را مانند وطن خودمان می دانیم.

آگهی تاسیس شرکت پاک حیات کیمیا پارس

تاسیس شرکت سهامی خاص پاک حیات کیمیا پارس در تاریخ ۰۱/۰۶/۱۳۹۶ به شماره ثبت ۲۴۷۰ به شناسه ملی ۱۴۰۰۷۰۱۲۰۱۲ ثبت و امضا ذیل دفاتر تکمیل گردیده که خلاصه آن به شرح زیر جهت اطلاع عموم آگهی میگردد.

موضوع شرکت:

تولید، تهیه، خرید، توزیع، فروش، واردات و صادرات انواع مواد و محصولات بهداشتی شخصی و خانگی، انواع مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع شوینده بصورت جامد، مایع، ژل و پودر، انواع مواد اولیه و یا مکمل های محصولات مذکور از قبیل انواع منسوج اعم از بافته و نبافته، فیلم پلی اتیلن – ذخیره و مصرف مواد اولیه مورد استفاده در تولید مواد و محصولات بهداشتی شخصی و خانگی، آرایشی و شوینده ها – تبدیل مواد اولیه به محصولات نیمه نهایی و ذخیره و مصرف مواد و محصولات مذکور – تولید انواع مواد و محصولات و لوازم بسته بندی از قبیل بطری، قوطی، درب قوطی مورد استفاده در محصولات – تهیه، خرید، فروش، واردات و صادرات تمامی دستگاه ها و لوازم و تجهیزات و لابراتوار های الکتریکی و الکترونیکی مورد نیاز در قلمرو مواد و محصولات فوق الذکر – تهیه، خرید، فروش، واردات و صادرات مواد و تجهیزات ایزولاسیون و سایر مواد و تجهیزات مورد نیاز – سفارش تولید مواد و محصولات در تجارت داخلی و خارجی – انجام فعالیت های آزمایشگاهی – خریداری زمین جهت کارخانه و دفتر مرکزی شرکت – احداث ساختمان اداری و تأسیس کارخانه و کارگاه و مرکز خدمات و آزمایشگاه در رابطه با موضوع شرکت یا اجاره آنها – بطور کلی تهیه، خرید و توزیع و فروش و واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی – اخذ وام و تسهیلات ارزی و ریالی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی – تأسیس شعبات – اخذ و اعطاء نمایندگی – انعقاد قرارداد و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی در جهت موضوع فعالیت شرکت – شرکت در مزایدات و مناقصات داخلی و خارجی دولتی و خصوصی – توزیع نمونه محصولات و هرگونه بروشور و کاتالوگ محصولات به مشتریان و اماکن توزیع و فروش (در صورت ضرورت قانونی انجام موضوعات فعالیت پس از اخذ مجوزهای لازم از دستگاه مربوطه).

مرکز اصلی شرکت:

استان زنجان / شهرستان ابهر / بخش مرکزی / دهستان حومه / آبادی شهرک صنعتی شریف ابهر/ شهرک صنعتی شریف ابهر/ کوچه فرعی/ پلاک ۷۲ / طبقه همکف/ کدپستی ۴۵۶۱۱۴۵۴۹۴

سرمایه شخصیت حقوقی:

مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال منقسم به ۱۰۰۰۰ سهم ۱۰۰۰۰ ریالی که تعداد ۱۰۰۰۰ سهم آن با نام عادی می باشد و مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال توسط موسسین طی گواهی بانکی شماره ۲۰۰/۲۲۰۶۱ مورخ ۰۳/۰۵/۱۳۹۶بانک ملت شعبه چهارراه معلم ابهر پرداخت گردید.

اولین مدیران شرکت:

۱- شرکت حیات کیمیا سنای آ اس به شناسه فراگیر ۱۰۰۵۷۴۳ با نمایندگی عمر فاروق صابونچی به شناسه فراگیر ۷۳۲۹۰۵۶۱ به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل.

۲- شرکت حیات تیجاری یاتیریملار آنونیم شیرکتی به شناسه فراگیر ۳۰۰۳۱۸۴۳۹۱ با نمایندگی انس چیزمه چی به شناسه فراگیر ۱۰۳۷۹۲۳۳۹ به سمت عضو اصلی هیئت مدیره.

۳- شرکت حیات صینائی یاتیریملار آنونیم شیرکتی به شناسه فراگیر ۳۰۰۳۱۹۱۵۲۹ با نمایندگی حسن تحسین اوغور به شناسه فراگیر ۸۱۰۵۳۷۴۶ به سمت رئیس هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب گردیدند.

آقای ابراهیم الچی بوآ به کدفراگیر ۸۱۰۳۸۷۴۷ (مدیر امور مالی)، آقای علی عثمان جورت به کدفراگیر ۹۴۸۵۴۵۲۸ (مدیر کارخانه تیشو)، آقای مهدی شاهبهادری به شماره ملی ۴۳۲۲۲۸۱۵۹۱ (مدیر لجستیک) و خانم نرگس شفقتی به شماره ملی ۰۰۶۷۸۴۹۶۸۷ (مدیر زنجیره تأمین).

آگهی تغییرات شرکت پاک حیات کیمیا پارس شرکت سهامی خاص به شماره ثبت ۲۴۷۰ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۰۱۲۰۱۲

۱- شرکت حیات صینائی یاتیریملار آنونیم شیرکتی به شناسه فراگیر ۳۰۰۳۱۹۱۵۲۹ با نمایندگی آقای عثمان آکسوی (Osman AKSOY) به شناسه فراگیر ۱۱۵۳۸۴۹۹۲ به سمت رئیس هیات مدیره؛

۲- شرکت حیات کیمیا سنای آ اس به شناسه فراگیر ۱۰۰۵۷۴۳ با نمایندگی آقای عمر فاروق صابونچی (Omer Faruk SABUNCU) به شناسه فراگیر ۷۳۲۹۰۵۶۱ به سمت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل؛

۳- شرکت حیات تیجاری یاتیریملار آنونیم شیرکتی به شناسه فراگیر ۳۰۰۳۱۸۴۳۹۱ با نمایندگی آقای انس چیزمه جی (EnesCIZMECI) به شناسه فراگیر ۱۰۳۷۹۲۳۳۹ به سمت عضو هیات مدیره برای باقی مدت تصدی هیات مدیره شرکت انتخاب شدند.

آقای عمر فاروق صابونچی به شناسه فراگیر ۷۳۲۹۰۵۶۱ (مدیرعامل) یا آقای ابراهیم الچی بوآ به شناسه فراگیر ۸۱۰۳۸۷۴۷ (مدیر گروه مالی) یا خانم نرگس شفقتی به شماره ملی ۰۰۶۷۸۴۹۶۸۷ (مدیر گروه زنجیره تأمین).

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ