اولین اظهارات رقاص خیابان گلسار رشت

1

در پی رقص و پایکوبی زنی ۳۵ ساله غیرگیلانی در یکی از خیابان های رشت، وی که در بازداشت است امروز به صدا و سیما گفت: پیش از رقص و پایکوبی در خیابان و هنجار شکنی با دوستم مشروب خورده بودم و حالت عادی نداشتم.

وی مدعی است: همسرم ۲ ماه در کمااست و دختر ۱۱ ساله دارم.

هنجار شکنی اجتماعی مشروبات الکلی در ایران کانال تلگرام آمد نیوز سایت خبری آمد نیوز زن مست زن رقاص رقص در خیابان دختر مست دختر رقاص حوادث رشت براندازی جمهوری اسلامی براندازان چه کسانی هستند اخبار گیلان اخبار رشت

ساعت ۲۳ دوشنبه ۲۷ خرداد یک زن ۳۵ ساله غیر گیلانی که بر اثر مصرف مشروبات الکلی تعادل روانی و اخلاقی خود را از دست داده بود، در بلوار گیلان شهرک گلسار بدون توجه به رفت و آمد خودروها و مردم به رقص و پایکوبی مشغول شد.

این زن ۳۵ ساله با قرار وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی در بازداشت است.

ویدئویی از بلوار محله گلسار در شهر رشت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود که سروصدای زیادی به دنبال دارد. این ویدئو خوراک رسانه‌ای برای رسانه‌های دشمن و آن‌طرف آب فراهم کرده تا بار دیگر با موج‌سواری بر موضوع زنان، حجاب و آزادی تیتر می‌خورد «برخورد نیروی انتظامی با یک شهروند بر سر مسئله حجاب».

ویدئوی کامل این ماجرا پس از ساعتی منتشر می‌شود؛ رسانه‌هایی که با عناوین «برخورد نیروی انتظامی به خاطر بی‌حجابی» قصد ملتهب کردن فضا را داشتند تنها بخش‌هایی از این ویدئو را منتشر و باقی آن را تقطیع کرده‌ بودند.

برخلاف آنچه در رسانه‌های آن‌طرف آبی روی آن مانور داده شد، زن رقاصه بی‌حجاب اهل استان گیلان نبود. او در مصاحبه با خبرنگار خبر ۲۰:۳۰ خود را اهل کرج معرفی می‌کند.

او که در زمان وقوع حادثه حالت عادی و طبیعی نداشت و وسط خیابان گلسار رشت اقدام به حرکات عجیب و غیرطبیعی، فحاشی و ایجاد ترافیک کرده و باوجود هشدار چندساعته پلیس حاضر به ترک محل نبوده است، اعتراف می‌کند نیم لیتر مشروبات الکلی مصرف کرده بود.

در ویدئوی اصلی این ماجرا مشخص می‌شود که مردم عادی نیز از این هنجارشکنی زن رقاصه مست شاکی هستند و به‌صورت شخصی با او برخورد می‌کنند.

منبع : دیار میرزا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سید عباس می گوید

    فاحشه ی کثیف