جشن تولد داماد تبدیل به صحنه قتل برادرزن شد

0

سرهنگ محمد جلینی با اعلام خبر درگیری مرگبار در یک جشن تولد درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۲۱ مورخ ۶ تیر ۹۸ یک مورد نزاع در محله نبرد به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در محل اعلام خبر حاضر شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری  پایتخت ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد مردی حدوداً ۳۰ ساله توسط شوهر خواهرش با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

وی تصریح کرد: بررسی‌های بیشتر نشان داد مقتول به همراه بستگان خود در مراسم جشن تولد شوهر‌خواهرش حضور پیدا کرده بودند.

جلینی ادامه داد: مقتول و شوهرخواهرش در مراسم، حین مصرف مشروبات الکلی، برای هم رجزخوانی کرده و این موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی شدید بین آنها شده بود.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: درگیری بین مقتول و شوهرخواهر وی تا مقابل در منزل متهم ادامه پیدا کرده که قاتل با برداشتن چاقو از آشپزخانه، سراغ برادرزنش رفته و او را با چند ضربه چاقو به شکم و قلبش به قتل رسانده بود.

وی افزود: متهم پس از وقوع قتل قصد فرار داشت که مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد به سرپرستی رئیس کلانتری در محل حاضر شده و وی را بازداشت کردند.

جلینی با اشاره به اخذ تست الکل از متهم پرونده و مثبت بودن این تست، گفت: متهم حدوداً ۳۵ سال سن دارد و در بازار آهن مشغول فعالیت بوده است.

به گفته سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت، متهم هم‌اکنون با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ