جنازه بازیگر زن در حمام پیدا شد

0

جنازه جئون می-سئون بازیگر مشهور کره‌ای که از دو روز پیش ناپدید شده بود، ظهر روز شنبه در هتلی در شهر جئونجو پیدا شد. او هنگام مرگ ۴۸ سال داشت. مدیر برنامه‌های این بازیگر دو روز پیش اعلام کرد او که از افسردگی رنج می‌برد، مفقود شده است.

به نقل از ورایتی، رسانه‌های کره جنوبی نوشته‌اند بدن بی‌جان او در حالی که خودش را در حمام اتاق هتلش حلق آویز کرده بود، پیدا شده است. پلیس شهر جئونجو مرگ جئون می-سئون را تایید کرده اما اعلام کرده که هنوز تحقیقات مقدماتی درباره دلیل درگذشت او کامل نشده.

علت مرگ بازیگران زندگی در کره جنوبی زن کره ای خودکشی زنان خودکشی در خارج از کشور خودکشی بازیگر معروف خودکشی افراد مشهور خبر مرگ بازیگران بازیگران سریال کره ای بازیگران در حمام اخبار سلبریتی ها اخبار خودکشی

پلیس همچنین تایید کرده که او از دو روز پیش در هتل بوده و اثری از ورود به ضرب زور به اتاق این بازیگر نیست، اما یادداشت خودکشی هم پیدا نشده است.

به گزارش آی سینما، آژانسی که مدیریت برنامه‌های این هنرپیشه مشهور کره‌ای را بز عهده داشت در بیانیه‌ای گفته که او در حال درمان بیماری افسردگی بود و پلیس در بیانیه دیگری گفته او به دلیل از دست دادن یکی از اعضای خانواده به شدت افسرده بوده و مادرش هم در بستر بیماری است.

جئون می-سئون در سال ۲۰۰۵ نقش اول فیلم “عشق چیز دیوانه‌واری است” را بازی کرد اما بیشتر برای نقش‌های مکمل در فیلم‌هایی مانند “مادر”، “خاطرات جنایت” و “قایم باشک” شهرت داشت.

یکی از آخرین دفعاتی که در ملأ عام دیده سد، چهارشنبه گذشته در سئول بود که برای تبلیغ فیلم “نامه‌های پادشاه” روی صحنه رفت او در این فیلم نقش ملکه سوهن هوانگهو همسر پادشاه سیونگ را بازی کرده بود. این فیلم قرار است ماه آینده اکران شود.

علت مرگ بازیگران زندگی در کره جنوبی زن کره ای خودکشی زنان خودکشی در خارج از کشور خودکشی بازیگر معروف خودکشی افراد مشهور خبر مرگ بازیگران بازیگران سریال کره ای بازیگران در حمام اخبار سلبریتی ها اخبار خودکشی

ورایتی همچنین نوشته بسیاری از ستاره‌های کره‌ای خودکشی کرده‌اند یا اقدام به گرفتن جان خود کرده‌اند. بسیاری از آنها از افسردگی یا مزاحمت در فضای مجازی گلایه داشته‌اند.

در تحقیقی که سال ۲۰۰۹ منتشر شد، ۴۰ درصد از استعدادهای هنری کره جنوبی گفته بودند به دلیل “حریم شخصی شکننده، نظرات کینه توزانه، درآمد ناپایدار و اضطراب نسبت به آینده” به خودکشی فکر کرده‌اند.

جونگ هیونگ خواننده اصلی گروه موسیقی مشهور شینی در سال ۲۰۱۷ جان خود را گرفته در ماه می امسال گو هارا بازیگر و خواننده مشهور بعد از یک دعوای حقوقی اقدام به خودکشی کرد. در سال ۲۰۰۹ هم جانگ جا-یئون جان خود را گرفت و یادداشتی به جا گذاشت که افراد قدرتمند در صنعت فیلم و سینما برای دادن نقش به او پیشنهادات بی‌شرمانه می‌دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ