جزییات افزایش سرمایه “بانک پاسارگاد” در سال ۹۳

0

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک‌پاسارگاد  در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ در محل تالار وزارت کشور تشکیل شد.
این مجمع با حضور محمدی و احمدوند به عنوان ناظرین سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از انجام رأی‌گیری، دکتر مجید قاسمی را به سمت رئیس جلسه، علی‌اکبر امین‌تفرشی و رفعت‌نژاد را به عنوان ناظرین و نعیمیان را به‌عنوان منشی جلسه برگزید.
در این جلسه، علی‌اکبر امین‌تفرشی گزارش عملکرد بانک‌پاسارگاد را قرائت کرد. وی در این گزارش به موفقیت‌ها و دستاوردها از جمله دریافت نشان سازمان پاک، تندیس بلورین تعالی سازمانی، نشان برنز تعالی منابع انسانی، تندیس سازمان ناب مدیریت سلامت اداری، جایزه جهان کیفیت و برند تجاری، انتخاب مدیر عامل به عنوان چهره ماندگار، اعطای نشان شوالیه بانک‌پاسارگاد در سال ۱۳۹۲ اشاره کرد.
وی همچنین به اقدامات این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود از جمله تأسیس دانشگاه خاتم، حمایت از هنرمندان،‌ ورزشکاران و دانشجویان و نخبگان برتر کشور و همچنین کمک به آزادی ۳ هزار زندانی مسعر و … پرداخت.
امین‌تفرشی در ادامه با اعلام این که بانک پاسارگاد در سال ۹۲ با توزیع سود بین سهامداران افزایش سرمایه نداشته است تأکید کرد: این بانک پس از تایید در مجمع عمومی در سال ۹۳ افزایش سرمایه خواهد داد.
در ادامه جلسه دکتر مجید قاسمی به پرسش‌های سهامداران پاسخ گفت. وی در بخشی از سخنان خود به فعالیت شرکت میدکو اشاره کرده و توضیح داد: برنامه شرکت میدکو برای تولید ۴.۲ میلیون تن کنسانتره به قوت خود باقی است و برای رسیدن به تولید ۱۰ میلیون تن نیز برنامه ریزی صورت گرفته است.
قاسمی افزود: در حال حاضر ۱۷ پروژه تعریف شده در میدکو داریم که از این میان شش پروژه به بهره‌برداری رسیده و ۱۱ مورد آن نیز تا پایان سال ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید. در این میان می‌توان به پروژه‌هایی چون فولاد سازی بردسیر و لوله های مسی اشاره کرد و درنظر داریم یک واحد ۲.۵ میلیون تنی گندله سازی را نیز به بهره برداری برسانیم.
وی در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از سهامداران پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت: در اقتصاد مقاومتی بحث حضور مردم در اقتصاد مطرح است. امروزه با طرح موضوع اقتصاد مقاومتی دیگر کسی نمی‌تواند بگوید پارادایم اقتصادی نداریم، ما می‌توانیم با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، حضور فعال بخش خصوصی، حضور حداقلی دولت، اصلاح و تقویت نظام مالی کشور و تقویت بازار سرمایه اقتصاد مقاومتی را به صورت جامع محقق نماییم.
پس از برنامه پرسش و پاسخ، ‌نامزدهای عضویت در هیأت‌مدیره بانک‌پاسارگاد که مورد تأیید بانک‌مرکزی نیز قرار گرفته‌اند بدین ترتیب معرفی شدند: مجید قاسمی، احمد وادی‌دار،‌ ذبیح الله خزایی، مصطفی بهشتی روی، کامران اختیار، داوود مجتهد، شرکت سرمایه گذاری پارس آریان، علی اکبر امین‌تفرشی و شرکت تامین آتیه سرمایه انسانی پاسارگاد.
گفتنی است پس از شمارش آرای سهامداران، اسامی اعضای هیأت‌مدیره بانک پاسارگاد اعلام خواهد شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ