حضور دختر و داماد محمدعلی نجفی در دادگاه +عکس

0

زهرا نجفی و علیرضا بدری داماد محمدعلی نجفی در جلسه امروز دادگاه حضور داشتند.

همسر میترا استاد فرزندان محمدعلی نجفی علیرضا بدری کیست زهرا دختر محمدعلی نجفی دختر اصلاح طلب داماد های سیاسی دادگاه محمدعلی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار قتل میترا استاد

زهرا نجفی در جایگاه حاضر شد و قاضی خطاب به او مفاد قانونی را قرائت کرد و گفت: حرمت و مجازات شهادت دروغ و کتمان شهادت به شما تفهیم می‌شود نسبت خانوادگی خود را اعلام کنید و به خداوند سوگند یاد کنید که جز به حقیقت چیزی نمی‌گویید.

زهرا نجفی ضمن تسلیت به خانواده میترا استاد گفت: من زهرا نجفی فرزند محمدعلی نجفی هستم، قسم می‌خورم که جز به حقیقت نگویم. در هفت خرداد بعد از مراجعه آقای آقا زاده و دریافت کیف و نامه داخل آن با همسرم به برج محل سکونت پدرم رفتیم. آقای آقا زاده چند بار در زد بعد کلید را انداخت وارد شدیم. از او خواستم که پدرم یا خانم استاد را صدا بزند، بعد از آن به سمت اتاق‌ها رفت در اتاق خواب را باز کرد در سرویس بهداشتی راهم باز کرد و با شوک بیرون آمد. من داخل شدم با جسد مرحومه رو به رو شدم که داخل وان به صورت نشسته بود، جا خوردم، شوکه شدم دیدم بدن او سرد است.

زهرا نجفی ادامه داد: حدود ساعت ۱۲:۳۰ به آنجا رسیدیم پسر او نیز همان موقع رسید هنوز خانه را نگشته بودیم، آقای آقا زاده اولین کسی بود که در را باز کرد و داخل رفت، بر اساس نامه پدرم که آیه انالله و اناالیه راجعون در آن ذکر شده بود فکر کردم می‌خواهد خودش را بکشد.

قاضی پرسید: نامه چگونه به شما رسید؟

زهرا نجفی گفت: آقای آقا زاده به من رساندند.

قاضی پرسید: از قبل مطلع بودید؟

زهرا نجفی گفت: نه اصلا اطلاع نداشتم. صبح آقای آقازاده آمد و بعد از آمدن او به همراه همسرم به اتفاق دو خودرو به سمت خانه پدرم رفتیم.

قاضی پرسید: آقای آقا زاده به شما چه گفت؟

زهرا نجفی گفت: او نگران بود ومی‌گفت شلوار پدرم خونی است. من به او گفتم اجازه بدهید همسرم بیاید بعد با هم می‌رویم.

قاضی پرسید: قبل از آمدن به منزل شما تماس داشتند؟

زهرا نجفی گفت: خیر.

قاضی گفت: در صحنه عکسی از اولین لحظات وجود دارد شما گرفتید؟

زهرا نجفی گفت: بله من بودم، همسرم با اورژانس تماس گرفته بود. اورژانس به او گفت او را بخوابانید من همان لحظه قبل از اینکه خانم استاد را بخوابانیم از او عکس گرفتم تا بگویم میترا در حالت نشسته بود و اورژانس گفت که او را بخوابانیم.

قاضی گفت: چند تا عکس گرفتید؟

زهرا نجفی گفت: همان یک عکس را گرفتم.

قاضی گفت: مشاهدات خود را بگویید.

زهرا نجفی گفت: من اول متوجه تیر نشدم بعد از اینکه اورژانس گفت به او ماساژ قلبی بدهید متوجه شدم روی سینه او جای گودی است و بعد از ماساژ خون بیرون زد بعد دو پوکه تیر آنجا بود دیدم او تیر خورده بعد به همسرم گفتم ماساژ نده او تیر خورده است.

قاضی گفت: آیا غیر از شما کسی هم دید؟

زهرا نجفی گفت: غیر از من و همسرم آقای آقازاده هم بود، ولی کسی دیگری ندید.

قاضی گفت: پسر مقتوله کی صحنه را دید؟

زهرا نجفی گفت: همسرم نگذاشت پسر مقتوله صحنه را ببیند. فکرکنم صحنه‌ای را دید، من که دیدم اینگونه است به همسرم گفتم او را بیرون ببرد.

قاضی گفت: داخل وان خون دیدید یا کف حمام؟

زهرا نجفی گفت: مقداری خون کف حمام بود، اما خشک شده بود

قاضی گفت: آیا جسد کاملا برهنه بود؟

زهرا نجفی گفت: بله برهنه بود، اما حوله روی آن بود.

قاضی پرسید: آیا بالش روی جسد بود؟

زهرا نجفی گفت: بالش روی کف حمام بود روی جسد نبود.

قاضی گفت: مقتوله دوش گرفته بود؟

زهرا نجفی گفت: نه بدن او خشک بود.

قاضی پرسید: چه کسی به جسد دست زد؟

زهرا نجفی گفت: من دست زدم، اما سرد بود. بعد از تماس با اورژانس از من خواستند جسد را بخوابانیم، به همسرم کمک کردم که این کار را انجام بدهیم، اما بعد از ماساژ متوجه شدم بالای سینه چپ سوراخ شده است.

قاضی پرسید: در صحنه حالت اولیه جسد را توصیف کنید؟

زهرا نجفی گفت: پای سمت چپ تا شده در وان بود، نمی‌دانم گردن به سمت چپ بود یا نه، دست راستش مشت شده بود و در وان قرار داشت و گردن به سمت چپ خمیده شده بود.

قاضی خطاب به علیرضا بدری گفت: حرمت مجازات و شهادت کذب و مفاد قانونی به شما تفهیم می‌شود به خداوند سوگند یاد کنید که جز به حقیقت چیزی نگویید.

علیرضا بدری ضمن معرفی خود گفت: من داماد دکتر نجفی هستم.

قاضی گفت: چند سال دارید؟

علیرضا بدری گفت: متولد ۶۷ هستم

قاضی پرسید: شغل شما چیست؟

بدری گفت: کارمند، شیعه و اهل تهران هستم.

قاضی گفت: مشاهدات خود را بگویید.

بدری گفت: من سرکار بودم که خانمم تماس گرفت

قاضی گفت: چه ساعتی بود؟

بدری: فکر کنم حدود ساعت ۱۱:۰۰ من از سرکار آمدم. آقای آقازاده پریشان بود، قضیه نامه را تعریف کرد. نامه را خواندم که در آخر آن آقای نجفی حلالیت طلبیده بود، حدود ساعت ۱۲:۰۰ به آپارتمان آن‌ها رسیدیم. از آقای آقازاده خواستیم با کلیدی که در دست داشت در را باز کند. در این هنگام آقا مهیار آمد. آقازاده سمت اتاق خواب رفت بعد شوکه شد و برگشت من داخل نرفتم، البته با باز شدن در دیدم که خون ریخته، مهیار داد می‌زد که بابا مامان را کشته من سعی کردم او را بگیرم که داخل نرود.

علیرضا بدری در ادامه اظهارات خود گفت: به اورژانس زنگ زدیم، مشخصات از ما خواست توضیح دادیم که در حال نشسته در وان است. گفتند بخوابانید. با زهرا او را خواباندیم؛ اما جسد صاف نمی‌شد اورژانس از ما خواست به قلبش ماساژ بدهیم ما شروع کردیم همسرم گفت از سینه او خون می‌آید او را رها کنیم تا اورژانس آمد.

قاضی پرسید: چه کسی با اورژانس تماس گرفت؟

بدری گفت: من با ۱۱۵ تماس گرفتم.

قاضی پرسید: نامه را چه زمانی دیدید؟

بدری گفت: سه برگ بود که دیدم اما کلی نگاه کردم.

قاضی پرسید: نامه را کجا مشاهده کردید؟

بدری گفت: منزل خودم حدود ساعت ۱۲:۰۰

قاضی پرسید: چه اقدامی کردید؟

بدری گفت: منزل دکتر را بلد نبودیم، آقای آقازاده بلد بود به همراه او رفتیم.

قاضی پرسید: به مرجع انتظامی چه کسی اطلاع داد؟

بدری گفت: من به ۱۱۰ زنگ نزدم فکر کنم آقای آقازاده زنگ زد.

قاضی پرسید: داخل و کف وان چگونه بود؟

بدری گفت: کف حمام خونی بود و در وان خون به سمت فاضلاب جریان داشت ، بیرون وان خون زیاد بود.

قاضی پرسید: داخل اتاق ظاهرا به هم ریخته بود، متوجه چیزی شدید؟

بدری گفت: کل خانه به هم ریخته بود من لباس خونی ندیدم اما کف اتاق کمی خون دیدم

قاضی پرسید: شما از اختلاف قاتل و مقتول اطلاع داشتید؟

بدری گفت: از اختلاف آنها زیاد نمی‌دانستم؛ اما با من و زهرا اختلاف داشت.

قاضی پرسید: انگیزه اختلاف او با شما چه بود؟

بدری گفت: من بار اول مقتوله را در باغ کتاب در حین نمایش فیلم با پوشش جیغ دیدم. به فاصله ده روز در برج میلاد دوباره وی را به صورت محجبه دیدم. این اختلاف پوشش برای من سوال شد. از یکی از افراد در برج میلاد که مسئولیتی داشت پرسیدم جواب نداد. بعد از آن مقتوله با من تماس گرفت بین ما صحبت‌های ناپسندی رد و بدل شد، او به من گفت خوب نبود که درباره زن مردم پرس و جو می‌کنی به خاطر همین مقتوله با من مشکل داشت.

قاضی پرسید: چرا شما در برج میلاد بودید؟

بدری گفت: دکتر شهردار بود و به خاطر برنامه‌هایی در برج میلاد حضور داشت. من اصلا مقتوله را نمی‌شناختم رفت و آمد نداشتیم.

قاضی پرسید: در اتاق لباسی دیدید که متعلق به مقتول یا مقتوله باشد؟

بدری گفت: من به شدت هول شده بودم، ممکن است باشد، اما آن لحظه من ندیدم. کنترل مهیار خیلی از من انرژی گرفت.

قاضی پرسید: شما جزو اولین نفرات بودید که صحنه رادیدید؟ حوله را چه کسی انداخته بود؟

بدری گفت: حوله سفید رنگ روی او بود.

قاضی پرسید: بالش را کجا دیدید؟

بدری گفت: من اصلا بالش ندیدم

قاضی پرسید: شما غیر از حوله گلوله دیدید؟

بدری گفت: بعد از آنکه همسرم گفت یک شی مسی را بیرون وان دیدم.

قاضی: آیا تا زمانی که نجفی خود را به پلیس آگاهی معرفی کند با او تماس داشتید؟

بدری: خیر، ما نگران بودیم او خودکشی کند منزل مادر خانمم بودیم که دکتر تماس گرفت و گفت که نگران نباشید من خودم را به آگاهی شاپور معرفی می‌کنم. بعد با آن شماره تماس گرفتیم راننده‌ای پشت خط بود و گفت که جلوی آگاهی شاپور او را پیاده کرده است.

قاضی: موقعی که آقای نجفی تماس گرفت چه کسی گوشی را جواب داد؟

بدری: همسرم زهرا نجفی جواب داد.

قاضی: آیا تا به حال متوجه اسلحه آقای نجفی در منزل بودید؟

بدری: می‌دانستم اسلحه دارد زمان ازدواج در سال ۹۵ زهرا گفته بود.

همسر میترا استاد فرزندان محمدعلی نجفی علیرضا بدری کیست زهرا دختر محمدعلی نجفی دختر اصلاح طلب داماد های سیاسی دادگاه محمدعلی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار قتل میترا استاد همسر میترا استاد فرزندان محمدعلی نجفی علیرضا بدری کیست زهرا دختر محمدعلی نجفی دختر اصلاح طلب داماد های سیاسی دادگاه محمدعلی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار قتل میترا استاد

همسر میترا استاد فرزندان محمدعلی نجفی علیرضا بدری کیست زهرا دختر محمدعلی نجفی دختر اصلاح طلب داماد های سیاسی دادگاه محمدعلی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار قتل میترا استاد

همسر میترا استاد فرزندان محمدعلی نجفی علیرضا بدری کیست زهرا دختر محمدعلی نجفی دختر اصلاح طلب داماد های سیاسی دادگاه محمدعلی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار قتل میترا استاد همسر میترا استاد فرزندان محمدعلی نجفی علیرضا بدری کیست زهرا دختر محمدعلی نجفی دختر اصلاح طلب داماد های سیاسی دادگاه محمدعلی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار قتل میترا استاد همسر میترا استاد فرزندان محمدعلی نجفی علیرضا بدری کیست زهرا دختر محمدعلی نجفی دختر اصلاح طلب داماد های سیاسی دادگاه محمدعلی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار قتل میترا استاد

همسر میترا استاد فرزندان محمدعلی نجفی علیرضا بدری کیست زهرا دختر محمدعلی نجفی دختر اصلاح طلب داماد های سیاسی دادگاه محمدعلی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار قتل میترا استاد

منبع : خبرگزاری مهر و میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ