اطلاعات و معرفی هتل سارینا مشهد

0

هتل یکی از مهم ترین اماکن اقامتی مشهد می باشند که از درجه یک ستاره تا پنج ستاره در این شهر وجود دارند . علاوه بر هتل ها هتل آپارتمان و مهمانپذیر نیز در مشهد وجود دارد ولی هتل ها با توجه به سطح کیفی بالایی که دارند مهم ترین و بهترین مکان اقامتی مشهد مقدس به شمار می آیند.   در مشهد مقدس بیش از ۳۰۰ هتل وجود دارد که اکثریت آن ها در درجه دو ستاره و سه ستاره می باشند و تعداد کمی هتل پنج ستاره در مشهد مقدس یاقت میشود. با توجه به بافت مذهبی و زیارتی مشهد مقدس و با توجه به وجود مبارک بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا در مشهد این شهر یکی از مهم ترین شهر های گردشگری و توریستی کشور می باشد که باید توجه خاصی به اماکن اقامتی این شهر شود . در مقاله زیر تعدادی از هتل های مشهد را مورد بررسی قرار میدهیم :

هتل سارینا مشهد : هتل سارینا مشهد یکی از هتل های مشهد چهار ستاره می باشد که در خیابان امام رضا چهار راه دانش واقع شده است و از دسته هتل های تازه تاسیس مشهد می باشد که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است . این هتل چهار ستاره و بسیار لوکس با امکانات فوق العاده ای که دارد گزینه مناسبی جهت اقامت و رزرو هتل در مشهد می باشد . هتل سارینا مشهد تصاویر هتل سارینا مشهد امکانات هتل سارینا مشهد و اطلاعات کامل هتل سارینا مشهد در سایت مشهد هتل نت موجود می باشد. این هتل دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اتاق  چهار تخته . اتاق پنج تخته می باشد و دارای امکانات منحصر به فرد مانند رستوران شیک و کافی شاپ مدرن می باشد.منوی غذایی این هتل با کیفیت مناسب بوفه سلف سرویس می باشد و حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد.

هتل ملیسا مشهد : هتل ملیسا مشهد یکی از هتل های مشهد سه ستاره می باشد که در خیابان امام رضا بین خیابان امام رضا ۱۶ و ۱۸ واقع شده است و از دسته هتل های تازه تاسیس مشهد می باشد که در سال ۱۳۹۶  افتتاح شده است . این هتل سه ستاره و بسیار شیک با امکانات فوق العاده ای که دارد گزینه مناسبی جهت اقامت و رزرو هتل در مشهد می باشد . هتل ملیسا مشهد تصاویر هتل ملیسا مشهد امکانات هتل ملیسا مشهد و اطلاعات کامل هتل ملیسا مشهد در سایت مشهد هتل نت موجود می باشد. هتل ملیسا مشهد دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اتاق  چهار تخته و آپارتمان دو خوابه پنج تخته می باشد و دارای امکانات منحصر به فرد مانند رستوران شیک و کافی شاپ مدرن می باشد. منوی غذایی این هتل با کیفیت مناسب بوفه سلف سرویس می باشد و حدود ۱۲ تا ۱۵ دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد.

هتل ساوین مشهد : هتل ساوین مشهد یکی از هتل های مشهد سه ستاره می باشد که در خیابان امام رضا – خیابان امام رضا ۱۲ واقع شده است و از دسته هتل های تازه تاسیس مشهد می باشد که در سال ۱۳۹۷  افتتاح شده است . این هتل سه ستاره و بسیار شیک با امکانات فوق العاده ای که دارد گزینه مناسبی جهت اقامت و رزرو هتل در مشهد می باشد . هتل ساوین مشهد تصاویر هتل ساوین مشهد امکانات هتل ساوین مشهد و اطلاعات کامل هتل ساوین مشهد در سایت مشهد هتل نت موجود می باشد. هتل ساوین مشهد دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اتاق  چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد و دارای امکانات منحصر به فرد مانند رستوران شیک و کافی شاپ مدرن می باشد. منوی غذایی این هتل با کیفیت مناسب بوفه سلف سرویس می باشد و حدود ۱۲ دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد.

هتل آوازه مشهد : هتل آوازه مشهد یکی از هتل های دوستاره و نوساز مشهد می باشد که در خیابان اندرزگو قرار دارد و کمتر از ۵ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و یکی از هتل های دو ستاره قیمت مناسب وبا کیفیت جهت رزرو در مشهد می باشد. منوی غذایی این هتل بوفه سلف سرویس می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ