سواحل ممنوعه ترکیه

2

ترکیه کشوری زیبا واقع در شمال غربی ایران بوده که امروزه جاذبه های گردشگری آن توجه افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده است، سواحل زیبای موجود در این کشور روزانه میزبان گردشگران بسیاری بوده و به عنوان محبوب ترین جاذبه تفریحی آن شناخته می شوند، در میان بخش های ساحلی مختلف این کشور، سواحلی غیر قابل بازدید وجود دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا سواحل ممنوعه ترکیه را معرفی نماییم.

یکی از زیبا ترین سواحل ترکیه، کیلیوس نام دارد که در بخش اروپایی استانبول درست در کرانه های دریای سیاه قرار گرفته است، نام منطقه ای که ساحل در آن واقع شده سریر بوده و در حدود ۳۵ کیلومتر با مرکز استانبول فاضله دارد، رسیدن به این ساحل کمی دشوار و زمان بر بوده و اما گردشگران می توانند با استفاده وسایل حمل و نقل عمومی موجود مانند اتوبوس، خود را به این ساحل برسانند، این اتوبوس ها حرکت خود را از میدان تکسیم آغاز می کنند.

برای رزرو تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید

 

تور لحظه آخری تور ترکیه

ساحل کیلیوس دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری بوده که سبب افزایش گردشگران این منطقه شده است، از امکانات رفاهی این ساحل می توان به رخت کن، حمام، سرویس بهداشتی، سایبان، رستوران، پلاژ ها متعدد و حتی یک هتل برای اقامت افراد اشاره کرد، لازم به ذکر است که برخی اوقات در نزدیکی ساحل کنسرت های مختلفی برگزار می شود.

در این ساحل جاذبه های تفریحی بسیاری نظیر امکانات غواصی، اسکی روی آب، قایق سواری، پینت بال، جت اسکی و شنا کردن در آب های دریای سیاه وجود دارد، لازم به ذکر است که سواحل این منطقه بسیار تمیز بوده و آب آن بسیار شفاف می باشد، به طور کلی می توان گفت که این منطقه برای خانواده های مکان مناسبی به حساب می آید.

برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا تور دقیقه ۹۰ ارزان ترکیه میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

 

تور لحظه آخری تور ترکیه

 

در اطراف این منطقه جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد که معروف ترین آن ها قلعه کیلیوس نام دارد که تاریخچه ساخت آن به قرن ۱۴ میلادی باز می گردد، از آنجایی که قلعه درون منطقه ای نظامی واقع شده، گردشگران نمی توانند از آن بازدید کنند و ورود به آن ممنوع می باشد، لازم به ذکر است که این قلعه توسط سلطان محمود دوم مورد بازسازی قرار گرفته است.

تور آنتالیا

 

برای بازدید از این ساحل بهتر است که در فصل های کم گردشگر به استانبول بروید زیرا در فصلی مانند تابستان ساحل کیلیوس بسیار شلوغ می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. کیش کنسرت می گوید

    خیلی جالب بود

  2. ماهان فلای می گوید

    با تشکر از مقاله گردشگری شما
    عالی بود