درمان اختلالات جسمی و ذهنی با ضمیر ناخودآگاه

0

شاید شما هم با کلمه واریس آشنایی داشته باشید ، واریس یا بهتر بگوییم رگهای واریسی رگهایی هستند که از شکل طبیعی خود خارج شده و دارای التهاب  ، تورم ، قرمزی و … می باشند.

غالبا این شکل از اختلال در سیستم خونرسانی در رگهای پا دیده می شود.

واریس در زنان بیش از دو برابر مردان دیده می شود و با روند سالخوردگی تشدید می گردد.

ضمیر ناخودآگاه درمان واریس درمان وابستگی

شاید در ابتدا تصور کنید که رگهای واریسی برای شما مشکلی ایجاد می کنند اما خیر آن ها مشکلی ایجاد نمی کنند اما ظاهر و زیبایی پاها را متاثر می کنند.

در ذیل به تشریح انواع رگهای واریسی می پردازیم :

۱-واریس طنابی بزرگ

۲- واریس طنابی کوچک

۳- واریس شاخه ای

۴- واریس تناسلی

عوامل ایجاد واریس در زنان و مردان

– افزایش سن

– داشتن دریچه های معیوب در حین تولد

– چاقی ( متاسفانه در بروز واریس نیز چاقی بسیار موثر است )

– واریس در زمانی که زن باردار است

– سابقه داشتن لخته خون

– نشستن ها و  راه رفتن های طولانی مدت

– ارث خانوادگی واریس

علائم واریس

– رگهای که به صورت در هم رفته و پیچ خورده نمایان می شوند

– احساس درد و سنگینی های زیاد در نواحی متورم

– تورم در نواحی درگیر

– میل خارش شدید

– رگهایی تغییر رنگ داده و مایل به آبی

علت ایجاد واریس عدم جریان خون مناسب در رگهاست و بدن برای اینکه جریان خون را حفظ کند مجبور می شود که رگها را متورم و برجسته کند تا به این طریق مشکلات از بین بروند.معمولا  برای درمان واریس پزشکان از روشهای گوناگونی بهره می گیرند.

 

استفاده از ناخودآگاه در درمان مشکلات ذهنی

علاوه بر مشکلات جسمی ما می توانیم برای مشکلات ذهنی مان نیز از ناخودآگاه بهره ببریم.

ضمیر ناخودآگاه درمان واریس درمان وابستگی

به عنوان مثال یکی از مشکلات شایع در بین افراد خصوصا نسل جوانتر مشکلات مربوط به وابستگی ها بیمارگونه و بسیار نادرست است. که معمولا فرد هم نسبت به درمان وابستگی اقدام نمی کند.

فرد وابسته همیشه در زندانی خود ساخته و پر از محدودیت زندگی می کند که این زندان برای او هیچ سود و منفعتی جز اتلاف انرژی فرصت ها موقعیت ها و شانس های بهتر و کامل تر ندارد.

فرد وابسته دائما خودش را برای دیگران قربانی می کند و وجود و رضایت و آرامش خود را در گرو همراهی و وجود آن فرد و یا آن چیز می داند.

آری زندگی درهنگامی که دچار وابستگی هستید بسیار مشکل است.

به راستی چه چیزی می تواند ما را به طور ریشه ای و عمیق از وابستگی های بیمارگونه رها کند. قطعا جواب ما این است که بایستی ناخودآگاه ما تغییر کند.

ضمیر ناخودآگاه ما است که نتایج ما را در زندگی مان رقم می زند و چنانچه این ضمیر طوری برنامه ریزی شده باشد که  ما را وابسته و محتاج بداند ما همیشه گرفتار این موضوعات بیجا و بیمارگونه و بسیار منفی خواهیم بود.فرد در صورت عدم درمان وابستگی های نا سالم خود تجربه ای بسیار بد را از زندگی و اتفاقات و شرایط خواهد داشت و معمولا دچار افسردگی ها ، اضطراب ها و نیز بسیاری دیگر از مشکلات و اختلالات خواهد شد حتی افراد وابسته در ارتباط با همسرشان هم دچار مشکلات عدیده ای خواهند شد. چرا که افراد برای آن ها حکم سرپناه را دارند نه یک فرصت برای تجربه ارتباط زیبا و لذت بخش . لذا به طرز عجیبی همسران آن ها نیز از آن ها دوری می کنند و از لحاظ عاطفی نیز آنها به شدت دچار مشکلات عدیده ای خواهند شد در صورتی که اینگونه تصور می کنند که از لحاظ ذهنی و رفتاری در وضعیت خوبی هستند و ایراد و مشکل از سمت طرف مقابل است. متاسفانه غالبا این اختلال و ایراد در لایه های زیرین مسائل پنهان می شود و باور آن و کشف آن نیز سخت و مشکل می گردد. حتی بیشتر این افراد در روابط زناشویی شان هم دچار اضطراب و مشکل هستند و میبایست نسبت به درمان زود انزالی خود اقدام کنند.

برای رهایی از وابستگی ها ما در سابلیمیران سابلیمینال درمان وابستگی ناسالم را طراحی کرده ایم تا به کمک ضمیر ناخودآگاه مان از شر این مشکل رها شویم.

منبع : سابلیمیران – مرجع تربیت ضمیر ناخودآگاه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ