خاطره جدید از هاشمی رفسنجانی

0

خاطرات جنجالی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره بزرگان نظام به خصوص حضرت امام خمینی (ره)ٰ چندی است که جنجال های فراوانی را بوجود آورده است و پیر سیاست بعد از هر جنجالی، با عقب نشینی از موضع قبلی خود، تقصیر را به گردن دیگر افراد می‌اندازد.
گلایه امام خمینی از رهبر انقلاب در خواب نوروزی!پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در جدیدترین خاطره، وارد نقل خاطره ترکیبی از مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در حمایت از هاشمی رفسنجانی شده است.

خواب هاشمی رفسنجانی خاطره هاشمی رفسنجانی خاطره سیاسی خاطرات سیاسی خاطرات جنجالی هاشمی خاطرات جنجالی رفسنجانی

گزیده خاطره هشتم اردیبهشت ماه ۶۹ ایشان بدین شرح است :

عقد ازدواجِ یک جانباز و خانواده شهید را به همراه آقاى[محسن] قرائتى، [نماینده ولی فقیه در نهضت سوادآموزی] بستیم؛ هدیه‌اى دادم.

آقاى[سیدحسن] فیروزآبادى،[رییس ستاد فرماندهی‌کل قوا] و [محمد]فروزنده، [جانشین ستاد فرماندهی‌کل قوا]، از سوى رهبرى، چک یک میلیون تومانى را که همراه نشانِ درجه‌یک فتح است، براى من آوردند.

شب با احمدآقا و آقاى خامنه‌اى جلسه داشتیم. فیلم خاکسپاری امام را دیدیم؛ آنجا که کفن امام را مردم پاره کرده‌اند، بخشى از بدن امام عریان شده است؛ نظرمان این شد که اشکالى در پخش آن از تلویزیون نیست. درباره جواب به نامه صدام و مسایل دیگر سیاست خارجى هم صحبت کردیم.رهبرى گفت،شبِ عید نوروز، بعد از شنیدن پیام‌هاى نوروزى از تلویزیون، خواب رفته و امام را خواب دیده‌اند که معترضانه و دوستانه به ایشان گفته‌اند، چرا در پیام نوروزی اسم رییس‌جمهور را نبرده‌اند و ایشان جواب داده‌اند، فردا در صحبت عید جبران مى‌کنند.

چندی پیش نیز نقل خاطره هاشمی رفسنجانی درباره مخالفت امام خمینی (ره) با شعار مرگ بر آمریکا، با مخالفت های بسیاری از بزرگان و دلسوزارن انقلاب روبرو شد و ضربه سنگینی بر اعتبار و صداقت هاشمی رفسنجانی در نقل قول و خاطره وارد شد.

دانا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ