واژگونی مینی بوس در خوانسار با ۱۱ نفر کشته و ۸ نفر مصدوم +تصاویر

0

امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد ساعت ۹:۵۰ امروز صبح واژگونی مینی بوس در تیدجان – محور خوانسار به بویین– کیلومتر ۵ تونل بویین منجر به کشته شدن ۱۱ نفر و مصدومیت ۸ نفر شد.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: حوالی ساعت ۹:۵۰ سه شنبه در کیلومتر ۶۰ محور خوانسار – بوئین یک دستگاه مینی بوس با ۱۹ سرنشین واژگون شد که در این حادثه تا کنون ۱۱ تن کشته و ۸ تن مجروح شدند.

میاندشت اصفهان عکس مینی بوس عکس تصادف مرگبار حوادث مرگبار حوادث تلخ دولت روحانی حوادث تلخ چپ کردن خودرو تصادف وحشتناک در ایران اخبار خوانسار اخبار تصادف اخبار بوئین میاندشت

وی با اشاره به این که مینی بوس مذکور از بوئین به سمت خوانسار در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد افزود: برابر نظر کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ علت این حادثه ناگوار بوده است که توصیه می‌کنیم رانندگان بخصوص‌رانندگان حمل و‌نقل عمومی حتما در سر پیچ‌ها با سرعت مطمئنه تردد کنند تا دچار چنین حوادثی نشوند.

رییس مرکز اطلاعات و‌کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با پژو حامل سوخت در محور ایرانشهر – بم اشاره کرد و گفت: برابر گزارشات اولیه در پی این حادثه که حوالی ساعت ۱۰ صبح رخ داده است و منجر به حریق هر ۲ خودرو شده است تا کنون حداقل ۶ تن جان باختند که جزئیات و اخبار بیشتر این حادثه متعاقبا اعلام می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ