جزییات ماجرای حمله به پورشه علی دایی از زبان خودش

1

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای برپایی اردوی مازندران من با اتوبوس رفتم و با همان هم برگشتم.

 علی دایی ابتدا با تبریک سال جدید به همه ایرانی‌ها اظهار داشت: خدا را شکر سال بدی را پشت سر نگذاشتیم. بالاخره مسائلی بود اما امیدوارم در سال ۹۳ همه مردم ایران شاد و خرم و ورزش ایران و مخصوصا فوتبال‌مان در جام جهانی موفق و سربلند باشد.
مدل علی دایی لباس علی دایی تیپ علی دایی پورشه علی دایی بنز علی دایی

وی در مورد برخی اخبار مبنی بر حمله در اردوی مازندران به خودروی شخصی‌اش گفت: متأسفانه برخی‌ها همیشه از این خبرهای عجیب می‌زنند. من در مازندران پورشه و یا مازراتی‌ام کجا بود که بخواهند به آن حمله کنند. من با اتوبوس رفتم و با اتوبوس برگشتم. پورشه و یا ماشین دیگر من کجا بود که این حرف‌ها را می‌زنند.

دایی ادامه داد: حتما منظورشان این بود که به اتوبوس حمله کرده‌اند و اشتباهی اسم ماشین من را نوشته بودند. من نمی‌دانم منظورشان از این کار چیست اما خدا را شکر از مردم خونگرم مازندران تشکر می‌کنم که بدون هیچ مشکلی ما را همراهی کردند. اردوی خوبی بود و انشاء‌الله بتوانیم نتیجه آن را در ۳ بازی آینده ببینیم.

دایی در مورد ۳ بازی آینده پرسپولیس نیز گفت: بازی‌ها سخت است اما به امید خدا امیدوار هستیم و انشاء‌الله با تمام قدرت می‌رویم که سال را با یک نتیجه خوب آغاز کنیم. امیدوارم که به هدف‌مان برسیم.

مدل علی دایی لباس علی دایی تیپ علی دایی پورشه علی دایی بنز علی دایی

وی درباره سال ۱۳۹۲ نیز گفت: خدا را شکر سال خوبی بود، خدا همیشه لطفش را به من نشان داده بود تا حدود زیادی سال ۹۲ سال خوبی برای من بود. امیدوارم ابتدای سال ۹۳ نیز همین طور باشد.

دایی در پایان ضمن زنده کردن یاد و خاطره ناصر حجازی نیز گفت: او همیشه برای من یک معلم خوب بود و باید این را بگویم ناصرخان برای من از دنیا نرفته است. او یک مربی تمام عیار بود و من همیشه او را قلبا دوست دارم. هیچ وقت دوست نداشتم ناراحتی ناصرخان را ببینم و امیدوارم همیشه یاد و خاطره این اسطوره تمام معنای فوتبال ایران زنده بماند. ناصرخان در فوتبال ایران به نظرم فردی بزرگ بود و ما باید همیشه یاد او باشیم. من خودم خیلی از موفقیت‌هایم را مدیون ایشان هستم.فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. پریسا می گوید

    سلام ممکن است لبا سهای همسرتان را که لازم ندارد مانند مانتو شا ل کیف لباسهای خونگی برایم بفرستید من در تهران زندگی می کنم اگر در غیر این صورت است جواب پیغام من را بدهید متشکرم .