آیا فرشته در سریال «بوی باران» زنده است؟

0

مجموعه تلویزیونی «بوی باران» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمود معظمی در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

دختر جوانی به نام “فرشته” در شب عروسی اش به قتل می‌رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام “پیمان” است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می‌شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام “ترانه” وارد قصه می‌شود. از طرف دیگر خواهر پیمان که متهم به قتل شده در پی اثبات بی گناهی برادرش است و اما از یک جایی به بعد داستان طوری پیش می‌رود که به بیننده کدهایی درباره زنده بودن “فرشته” داده می‌شود. بازپرس پرونده که به ماجرای قتل عروس جوان مشکوک شده، در پی نبش قبر درمی‌یابد که جسد وی در قبر نیست و … .

سریال بوی باران بازیگران بوی باران (عروس تاریکی) اخبار فیلم و سریال

با این وجود هنوز هم تردیدهایی درباره زنده بودن یا مرگ تازه‌عروس مجموعه بوی باران وجود دارد و برای بینندگان این سوال به وجود امده که آیا فرشته واقعاً زنده است؟ سوالی که در قسمت‌های آتی این سریال پاسخ داده خواهد شد.

سریال  «بوی باران» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است و بازیگرانی چون رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال‌زاده، وحید نفر، شمسی فضل‌اللهی، مهدی سلوکی، ساناز سعیدی، مهوش صبرکن، شیوا خنیاگر، مریم کاویانی، رحمان باقریان، شهاب شادابی، مهدی مهاجر و بهزاد داوری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ