بیوگرافی محمدرضا هاشمی بازیگر سریال بوی باران +عکس

0

محمدرضا هاشمی که نقششهاب” در سریال «عروس تاریکی» یا «بوی باران» که این روزها از رسانه ملی در حال پخش است بازی کرده، متولد ۲۴ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران است و در رشته کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد سدسازی تحصیل کرد اما در نهایت شغل اصلی‌اش بازیگری شد.

به گفته خودش قرار نبود هنرپیشه شود اما به طور اتفاقی وارد دنیای سینما و تلویزیون شد و جذابیت این شغل هم او را ماندگار کرد.او در سال ۱۳۸۰ نخستین بار با مجموعه تلویزیونی “قصه های اردو” به کارگردانی حسن جاوید بازیگری را با بازی در نقش یک پسر ترکمن تجربه کرد.

محمدرضا هاشمی کیست عکس جدید بازیگران سریال بوی باران بیوگرافی محمدرضا هاشمی بیوگرافی بازیگران بازیگران بوی باران (عروس تاریکی)

هاشمی در مورد نحوه ورودش به پروژه حسن جاویدی می‌گوید : بازیگری را خیلی اتفاقی در سن ۱۵ سالگی شروع کردم. در زمانی اسب سواری توسط آقای جاوید برای بازی در نقش پسر ترکمن در سریال قصه های اردو دعوت شدم و در دو ایپزود از این مجموعه که  ایفای نقش کردم با بازی در این سریال به حرفه هنر و سینما علاقه مند شدم.با کمی توقف و با بزرگتر شدن با تئاتر آشنا شدم

پس از اولین تجربه بازیگری، در کلاس های آموزش بازیگری شرکت کرد و دوره هایی را نیز در کشور هلند و ایتالیا گذراند. بازیگری تئاتر بر پختگی و تسلط او روی این حرفه بسیار تاثیر گذاشت و همین امر هم باعث شد تا کارگردانها با او راحت کار کنند.

او در فیلم روزهای انتظار به کارگردانی اصغر هاشمی، ساعت ۵ عصر به کارگردانی مهران مدیری، سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن بازیگری کرد او همچنین در سریالهای قصه های اردو به کارگردانی حسن جاوید، سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی، عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی بازی کرده است.

محمدرضا هاشمی کیست عکس جدید بازیگران سریال بوی باران بیوگرافی محمدرضا هاشمی بیوگرافی بازیگران بازیگران بوی باران (عروس تاریکی)

از سال ۸۶ بطور حرفه ای تئاتر کار کرده  و تئاترهای متعددی روی صحنه اجرا کرده است. این هنرمند جوان به علت بازی خوب و درخشش در تئاتر، تاکنون چندین جایزه از جشنواره های مختلف دریافت کرده که از جمله جشنواره تجربه و جشنواره دانشجویی و …را میتوان اشاره کرد.

محمدرضا هاشمی بسیار اهل ورزش است او بیشتر وقت آزاد خود را ورزش می‌کند و کتاب می‌خواند او بسیار اهل سفر است واز این کار لذت می‌برد.

 در یک خانواده کم  جمعیت متولد شده‌ است پدر و مادرش یک زندگی متوسط دارند و هر دو کارمند هستند. او برای آنها احترام زیادی قائل است و می‌گوید پدر و مادرش مهمترین افراد زندگی‌اش هستند.

وی درباره سریال «عروس تاریکی» یا «بوی باران » گفته است: این سریال به زندگی زوجی نگاه می‌کند که متارکه کرده و فرزندی دارند که تحت تاثیر این متارکه قرار گرفته‌ است. داستان‌های عاشقانه کنار داستان اصلی جلو برده شده و سریال بسیار جذابی است.من در این سریال در نقش “شهاب ستوده” ایفای نقش کردم و دو سال درگیر این سریال و پروژه بودم .

هاشمی درخصوص اینکه آیا کاراکتر «شهاب» به اندازه کافی ملموس و برای مخاطب آشناست می‌گوید: به نظرم «شهاب» برای بیننده آشناست، به این دلیل که چنین افرادی را زیاد می‌بینیم. «شهاب» در ابتدا یک جوان ره گم کرده است. او با موقعیت‌ها و شرایطی مواجه است که در ابتدا از ظرفیت‌های وجودی‌اش بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

وی شخصیت “شهاب” را چنین شرح می‌دهد: شخصیت «شهاب» عمل‌گرا است. عمل‌گرا یعنی شخصیتی که در متن اتفاق و رویداد، ابتدا کاری انجام می‌دهد و عملی از او سر می‌زند و بعد به درست یا غلط بودن این عمل فکر می‌کند.

محمدرضا هاشمی کیست عکس جدید بازیگران سریال بوی باران بیوگرافی محمدرضا هاشمی بیوگرافی بازیگران بازیگران بوی باران (عروس تاریکی)

این بازیگر جوان در ادامه کاراکتر “شهاب” را چنین توصیف می‌کند: او جوان امروزی و به‌اصطلاح بچه پولداری است که به‌ دلیل استفاده از مواد مخدر و روان‌گردان‌ها از خانواده‌اش فاصله گرفته است. فعلاً چند قسمت از سریال را دیده‌ایم و هرچه جلوتر می‌رود این کاراکتر برای بیننده ملموس‌تر می‌شود. «شهاب» آدم چندوجهی است و ابتدا فکر می‌کنم دختری را که با او در رابطه است دوست دارد، اما می‌فهمیم این‌طور نبوده و ماجراهای دیگری وجود دارد.

 

محمدرضا هاشمی کیست عکس جدید بازیگران سریال بوی باران بیوگرافی محمدرضا هاشمی بیوگرافی بازیگران بازیگران بوی باران (عروس تاریکی)

 

«بوی باران» عنوان سریالی به کارگردانی محمود معظمی است که بازیگرانی چون رضا کیانیان، رویا نونهالی، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، شهرزاد کمال‌زاده، سپیده خداوردی، مریم کاویانی، مهوش صبرکن، محمدرضا هاشمی، حمیرا ریاضی، سیدمهرداد ضیایی، ساناز سعیدی، منصور ظهوری، امیر جاویدنیک و خسرو کیوان‌مهر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال «بوی باران» از جایی آغاز می‌شود که دختری در شب عروسی‌اش به قتل می‌رسد و نامزد قبلی‌اش متهم می‌شد و حالا خواهر متهم در پی اثبات بی گناهی برادرش است و … .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ