هزاران آپارتمان خالی بیخ گوش تهران +تصاویر مسکن مهر پردیس فاز ۱۱

0

تصاویر مسکن مهر پردیس فاز ۱۱

فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس متشکل از حدود ۵۶۴ بلوک ۱۵ طبقه است که در هر طبقه ۴ واحد مسکونی تعبیه شده است. متاسفانه وعده تکمیل و تحویل این آپارتمان‌ها هر سال دچار آفتی جدید می‌شود و خلف وعده مسئولین به یک ماجرای تکراری تبدیل شده است.

فاز ۱۱ پردیس را  که  ۳۵۰۰۰ واحد می باشد را شرکت ترکیه ای به اسم کوزو پیمانکاریش را به عهده دارد.

کل فاز ۱۱ متشکل از حدود ۵۶۴ بلوک ۱۵ طبقه که هر طبقه شامل ۴ واحد مسکونی می باشد(با این مجموع هر بلوک ۵۹ واحد مسکونی و یک واحد تاسیسات است)که حدود ۳۳۲۷۶ واحد می باشد.

به دلیل طراحی یک خیابان اصلی که توسط تونل به آزادراه تهران – پردیس نیز وصل میشود به دو قسمت بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد و به علت وسعت بزرگ فاز ۱۱ و اجرای این همه ساختمان توسط یک شرکت اجباراً برای راحتی کار فاز ۱۱ به ۵ زون تقسیم بندی شد.

زون یک: در قسمت شمالی فاز ۱۱ قرار گرفته و متشکل از ۱۰۹ بلوک می باشد که ۶۴۳۱ واحد می باشد.

زون دو: این زون در قسمت جنوبی فاز ۱۱ قرار گرفته و شامل ۱۲۶ بلوک که جمعاً ۷۴۳۴ واحد میباشد.

زون سه: زون سه در قسمت جنوبی فاز ۱۱ قرار گرفته و متشکل از ۱۱۱ بلوک که ۶۵۴۹ واحد می باشد.

زون چهار: این زون متشکل از ۱۱۰ بلوک که ۵۵ بلوک اولی آن در قسمت جنوبی و ۵۵ بلوک دوم آن در قسمت شمالی قرار گرفته که ۶۴۹۰ واحد می باشد

(قسمت شمالی آن معروف به محله ایرانشهر می باشد).

زون پنج: این زون در قسمت شمالی قرار دارد که متشکل از ۱۰۸ بلوک که ۶۳۷۲ واحد می باشد.
تعداد بلوک ها و واحدهای فوق با توجه به نقشه کل سایت فاز ۱۱ تهیه و در گزارش بیان شده است که احتمالاً تغییرات خیلی جزئی در این تعداد واحدها وجود داشته است،

بنابراین اعداد تقریباً حدود می باشد.

وضعیت مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مقایسه دولت احمدی نژاد با روحانی مسکن مهر روحانی مسکن در دولت حسن روحانی عملکرد دولت تدبیر و امید روحانی عملکرد اقتصادی دولت روحانی عملکرد اصلاح طلبان عکس مسکن مهر توقف طرح مسکن مهر اخبار مهم مسکن مهر پردیس اخبار مهم مسکن مهر اخبار پردیس اجاره مسکن

ویژگی واحد های شهرک آرا (فاز۱۱ پردیس)

  • منطقه ای کوهستانی در ارتفاعات شهر
  • آب و هوایی بسیار عالی برای فرار از آلایندگی ها
  • واحدهای ٨٧ متری ٢ خوابه با امکاناتی کافی نظیر
  • درب ضدسرقت ,شیشه دوجداره
  • آیفون تصویری ,شیر آلات KWC
  • پکیج . کولر . کف سرامیک . اتفای حریق
  • سیستم اگو .دو لاین آسانسور
  • دفع زلزله تا ۸٫۵ ریشتر

این فاز به ۵ زون تقسیم شده است که در نقشه بالا با خطوط مشکی از هم متمایز شده اند. زون های ۱ و ۵ در بخش شمالی بلوار اصلی و زون های ۲ و ۳ در بخش جنوبی بلوار هستند. زون ۴ هم به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. اما این تقسیم بندی نهایی این فاز نیست و نخواهد بود. همانطور که در برگه های صورتجلسه انتخاب واحد محل بلوک شما به اینش کل آروده شده است (۵B50) که عدد قبل از حرف B نمایانگر شماره زون و عدد بعد از آن شماره بلوک است، قسمتی هم برای مثال نوشته شده است بلوک شما در محله ۵ از ناحیه ۳ فاز ۱۱ می باشد. که این محله بندی معیار تحویل واحدها نیز می باشد.

برای مثال ۴۵۰۰ واحدی که از همه واحدها زودتر افتتاح می شوند، به محله ای به نام ایرانشهر معروف هستند که تمامی زون ۴ شمالی و بلوک های ۱ تا ۲۲ زون ۵ را شامل می شود و در نقشه محله ۱ از ناحیه ۳ نام گذاری شده است. ترتیب تحویل واحدها هم بر مبنای تحویل محله ای واحدهاست. هر محله پس از قرارگیری در اولویت تحویل به بخش های مختلفی تقسیم می شود و خود در چندین مرحله تحویل می گردد. برای مثال اولویت ۴۵۰۰ واحد محله ایرانشهر خود در ۵ مرحله تحویل می گردد. محلات و نواحی این فاز با رنگ های مختلفی از هم تفکیک شده اند.

در مجموع این فاز ۳ ناحیه دارد که ناحیه ۱ مشتمل بر ۴ محله است و ناحیه ۲ مشتمل بر ۳ ناحیه و در نهایت ناحیه ۳ مشتمل بر ۵ محله است.

وضعیت مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مقایسه دولت احمدی نژاد با روحانی مسکن مهر روحانی مسکن در دولت حسن روحانی عملکرد دولت تدبیر و امید روحانی عملکرد اقتصادی دولت روحانی عملکرد اصلاح طلبان عکس مسکن مهر توقف طرح مسکن مهر اخبار مهم مسکن مهر پردیس اخبار مهم مسکن مهر اخبار پردیس اجاره مسکن وضعیت مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مقایسه دولت احمدی نژاد با روحانی مسکن مهر روحانی مسکن در دولت حسن روحانی عملکرد دولت تدبیر و امید روحانی عملکرد اقتصادی دولت روحانی عملکرد اصلاح طلبان عکس مسکن مهر توقف طرح مسکن مهر اخبار مهم مسکن مهر پردیس اخبار مهم مسکن مهر اخبار پردیس اجاره مسکن وضعیت مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مقایسه دولت احمدی نژاد با روحانی مسکن مهر روحانی مسکن در دولت حسن روحانی عملکرد دولت تدبیر و امید روحانی عملکرد اقتصادی دولت روحانی عملکرد اصلاح طلبان عکس مسکن مهر توقف طرح مسکن مهر اخبار مهم مسکن مهر پردیس اخبار مهم مسکن مهر اخبار پردیس اجاره مسکن

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ