تعدیل با اهمیت در EPS “بمپنا” / دریافت ۸۰۰ میلیارد ریال از مطالبات

0

مدیر ارتباط با سرمایه‌گذاران گروه مپنا، گفت: طبق قرارداد فی مابین با شرکت توانیر، این شرکت بابت تاخیر در پرداخت مطالبات، ۱۲ درصد جریمه دیرکرد به فروشنده پرداخت خواهد کرد و تعدیل با اهمیتی را در سود سال ۹۳ “بمپنا” شاهد خواهیم بود.

طبق آخرین اطلاعات کسب شده، شرکت تولید برق عسلویه از بابت تاخیر در دریافت مطالبات خود از شرکت توانیر بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال جریمه دیر کرد دریافت می‌کند.

در این باره، مدیر سرمایه‌گذاری و روابط سرمایه‌گذاران گروه مپنا با تایید این مطلب، به فارس گفت: طبق قرارداد فی مابین با شرکت توانیر، این شرکت بابت تاخیر در پرداخت مطالبات، ۱۲ درصد جریمه دیر کرد به فروشنده پرداخت خواهد کرد.

معراج نادری فصیح در پاسخ به این سوال که رقم دقیق این مطالبات چقدر است، گفت:  این رقم بطور دقیق محاسبه نشده  ولی قطعا بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال است که پس از مشخص شدن رقم دقیق از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

وی درباره طرح توسعه این نیروگاه نیز گفت: سیکل ترکیبی کردن نیروگاه‌های گروه مپنا از اولویت‌های اصلی این شرکت است و بخشی از تامین مالی اجرای این پروژه‌ها از طریق بازار سرمایه انجام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، طرح توسعه نیروگاه عسلویه از سال آینده آغاز می‌شود.

فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ