بازیگر معروف: کم کارم، چون بلد نیستم در فیلم‌ها برقصم!

0

پرویز فلاحی‌پور بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون مشکلات معیشتی برای بازیگران پیشکسوت گفت: مشکلات فراوانی هم اکنون بازیگران پیشکسوت را دوره کرده اما واقعاً آیا راه چاره‌ای وجود دارد، ما این مشکلات را می‌دانیم ولی به واقع چه باید کرد و یا اصلاً چه کاری از ما بر می‌آید.

وی با اشاره به کاهش تولیدات تصویری نسبت به سالهای گذشته افزود: به تبع کاهش تولیدات سینما و تلویزیون باعث شده تا خواسته و یا ناخواسته باندهای انتخاب بازیگر تشکیل شوند و تمامی آثار تنها توسط افرادی محدود تولید می‌شود.

مصاحبه بازیگران شغل بازیگری پشت پرده سینما بیوگرافی پرویز فلاحی پور اخبار سینما اخبار بازیگران

بازیگر سریال «شهرزاد» در همین راستا ادامه داد: تولیدات دست عده‌ خاصی افتاده که از حضور همیشگی خود در این عرصه مطمئن هستند، دور هم جمع شده و اثری را تولید می کنند و به واسطه اطمینانی که از جایگاه خود دارند به هیچ وجه کیفیت برایشان مهم نیست.

وی با اشاره به کم کاری خود بعد از سریال شهرزاد تاکید کرد: امروزه کیفیت در سینما و بازیگری بی معنا شده است، من با کلی وسواس و مطالعه نقشم در سریال شهرزاد را بازی کردم، اینکار را انجام دادم تا مخاطب از من راضی باشد اما حاصل آن هم تلاش شش ماه بیکاری است، اگر امروز وضعیت بازیگری ما رو به قهقرا رفته به دلیل همین انتخاب‌های غیر اصولی و غلط است.

بازیگر سریال «شب دهم» با اشاره به وضعیت بد سینما اضافه کرد: متاسفانه همه چیز قاطی شده و اصلاً مشخص نیست چرا تا این حد وضعیت ناراحت کننده شده است، روزانه شاهد این هستیم که برخی بازیگران در فضای مجازی اظهار نظر سیاسی می کنند، شما بروید به بازی‌تان برسید، شما را چه به اظهار نظر سیاسی.

وی با اشاره به بیکاری چند ماهه خود ادامه داد: حال همه می گویند که چرا از پرویز فلاحی پور خبری نیست، مطمئن باشید که کارگردانان می دانند که من بیکار هستم اما هیچ وقت سراغم نمی آیند چون می دانند از آن دسته کارهای افتضاح را بازی نمی کنم، این کارگردانان دنبال بازیگری هستند که جلوی دوربین برایشان برقصید و به دنبال بازی خوب نیستند.

مصاحبه بازیگران شغل بازیگری پشت پرده سینما بیوگرافی پرویز فلاحی پور اخبار سینما اخبار بازیگران

این بازیگر پیشکسوت با اشاره به پوشش برخی بازیگران اظهار کرد: من نمیفهمم چرا هنرمندان و بازیگران ما در لباس پوشیدن می خواهند ادای فرنگی‌ها در آورند؟، هنرمند بودن به یک کلاه گذاشتن و شال گردن انداختن نیست، متاسفانه یک بازیگر با کلاه و شال و شلوار پاره بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، از طرفی باید تاسف خورد که اینها الگوهای نسل‌های آینده ما هستند.

فلاحی پور در ادامه همین مطلب خاطرنشان کرد: ما در یک مملکت اسلامی زندگی می کنیم، ما سالها در برابر غرب ایستادگی کرده ایم اما متاسفانه از درون هویت خودمان را فراموش کرده ایم،  هنرمند در جامعه دارای رسالت است و باید بیشتر به رفتار خود توجه کند.

ممنبع : میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ