فروشگاه اینترنتی ایرانوس، اقیانوس عطر و ادکلن

0

فروشگاه های اینترنتی زیادی با محوریت های متفاوت در دنیای پر سرعت امروز افتتاح شده اند که توانسته اند جای خود را در بین عموم مردم باز کنند. فروشگاه عطر ایرانوس، یک فروشگاه اینترنتی فعال و پویا در زمینه ی عطر و ادکلن است، رسالت این فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارائه ی به روزترین محصولات دنیای عطر و رایحه است که با کیفیتی جهانی به دست مشتریان می رسد. برای خرید یک عطر به چه اطلاعاتی احتیاج دارید؟ هر آنچه از دنیای شگفت انگیز عطر و برندهای معتبر می خواهید در سایت فروشگاهی ایرانوس برای شما فراهم است تا خریدی مناسب و سریع را تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی ایرانوس در سال ۹۴ با هدفی مدون و یکپارچه شروع به فعالیت کرد، ایرانوس در این راه با استفاده از متخصصین عطر و طراحان فروشگاه اینترنتی توانسته بستری مناسب برای ارائه و فروش بهترین عطرهای جهان را برای هم میهنان خود فراهم آورد. در هر بخش از سایت فروشگاهی ایرانوس می توانید با یک گشت و گذار ساده به محصول مورد نظر خود و اطلاعات جامع آن دسترسی پیدا کنید. فروشگاه ایرانوس این افتخار را دارد که در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات شماست، همچنین ارسال رایگان و سریع محصولات از دیگر شاخصه های این فروشگاه تخصصی عطر است.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن لالیک

برند فرانسوی و پر قدمت لالیک از سال ۱۹۳۱ در حوزه ی عطر و ادکلن شروع به فعالیت کرد. این برند را با ادکلن های مردانه ی شیک و زیبایش حتما بخاطر دارید، رنه لالیک یک هنرمند شیشه گر در سبک آرت دکو بود که برای هر تجربه ای دست به آزمون و خطا می زد. رنه در سال های پر شمار فعالیت خود به عنوان یک طراح با کمپانی های مشهوری همچون کارتیه و مرسدس بنز به همکاری پرداخت.

۴۴ نوع عطر مردانه و زنانه ی لالیک امروزه جز پرفروش ترین عطرهای جهان هستند، رنه معتقد بود شیشه ی عطر باید در عین سادگی، فریبنده و مرموز باشد به همین خاطر بیشتر شیشه های لالیک مستطیل های خوش فرمی هستند که  گاه و بیگاه با انحناهای دقیق و برجسته از یکدیگر متمایز می شوند. برای مشاهده و خرید عطر و ادکلن لالیک کلیک کنید.

عطر و ادکلن ورساچه

فرش قرمزهای زیادی در طول سال برگذار می شوند، یکی از ارزش های موجود در این فرش قرمزها به هنرمندانی است که با لباس های طراحی خاص در آن حضور پیدا می کنند. ورساچه یک برند طراحی لباس و اکسسوار ایتالیایی است. جیانی ورساچه موسس برند مشهور ورساچه است که در سال ۱۹۷۸ اولین محصولات خود را در قالب لباس و اکسسوار زنانه به بازار عرضه کرد، او سعی داشت با رویکردی به پاپ آرت و هنر کهن یونان محصولات خود را طراحی کند.

اولین عطر زنانه ای که  توسط ورساچه طراحی و تولید شد در سال ۱۹۸۱ انقلابی را در این صنعت به پا کرد، او با یک عطر شیرین و خاص دل هزاران زن را در تمام جهان به دست آورد. بیش از ۵۸ نوع عطر و ادکلن از برند ورساچه تا کنون به بازارهای جهانی رسیده است، پیشنهاد ما برای آن دسته از کسانی که در انتخاب مردد هستند عطر مشهوری مانند ورساچه برایت کریستال است که به ورساچه صورتی نیز خوانده می شود. این ادلکن پرطرفدار در سال ۲۰۰۶ تولید شده است. در دسته ی عطرهای مردانه ورساچه عطر پورهوم عود نویر که همان عطر مشکی ورساچه است و در سال ۲۰۱۳ تولید شده از بهترین انتخاب ها برای سخت پسندان است. برای مشاهده و خرید عطر و ادکلن ورساچه به وب سایت ایرانوس مراجعه کنید.

عطر و ادلکن شنل

سادگی در عین وقار یکی از شاخصه های بارز برند خوش نام شنل است. کوکو شنل معتقد بود به جای استفاده از المان های پر زرق و برق باید از فاکتورهایی در طراحی استفاده شود که ذوق هنری و سادگی را در عین بدیع بودن به بیننده منتقل سازد. بیش از یک قرن است که شنل در دنیای مد و فشن در حال فعالیت است، این برند فرانسوی با گذران فراز و نشیب های فراوانی به جایگاه کنونی خود رسیده است. طراحی های خاص کوکو شنل از سال های دور تا به امروز هیچکدام مربوط به یک بازه ی زمانی خاص نمی شود، سبک کوکو شنل با رنگ های خنثی و سلطنتی باعث می شوند تا همیشه به روز باشد.

با شروع جنگ جهانی اول و در سال ۱۹۲۱ اولین عطر کوکو شنل به بازار ارئه شد، کاترین دنوو و مرلین مونرو از طرفداران عطر شماره ۵ شنل بودند آن ها در تبلیغات این برند نیز همکاری می کردند. خرید یک عطر شیک و به روز از برند شنل برای هر سلیقه ای امکان پذیر است. امروزه خط تولید عطر جدید شنل به نام مادمازل در حال فعالیت است. عطرهای شنل با شیشه هایی ساده اما پر صلابت در دو نوع مردانه و زنانه طراحی و عرضه می شوند. عطرهای زنانه ی شنل بر پایه ی رایحه های مرکبات و گل هستند که در دو تناژ خنک و شیرین یافت می شوند. عطرهای مردانه شنل نیز با بیسی از رایحه ی چوب ساخته می شوند. برای مشاهده و خرید ادکلن و عطر شنل کلیک کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ