بازیکن جدید استقلال ۶ ماه محروم شد؟

0

محمد بلبلی بازیکن جوان فصل گذشته سپیدرود ابتدای امسال از این تیم راهی استقلال شد. البته این بازیکن پیش از عقد قرارداد با علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال با فولادی‌ها قرارداد بست و مسئولان آن باشگاه هم خبر پیوستن این بازیکن به سرخپوشان اهواز را رسانه‌ای کردند اما چند روز بعد باشگاه استقلال اعلام کرد با این بازیکن قرارداد  بسته است.

بعد از این اتفاق باشگاه فولاد خوزستان از بلبلی به فدراسیون فوتبال شکایت کرد و پرونده این بازیکن مورد بررسی قرار گرفت که طبق پیگیری‌ها ظاهرا بلبلی طبق قانون ۶ ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است.

محرومان لیگ برتر فوتبال بیوگرافی محمد بلبلی بازیکن جدید استقلال تهران اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

البته این موضوع هنوز توسط هیچیک از مسئولان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تائید نشده است اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد بازیکنی که با ۲ باشگاه قرارداد امضا کند با محرومیت مواجه خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولان باشگاه فولاد آن زمان اعلام کردند باشگاه استقلال نباید با بازیکنی که با ما قرارداد امضا می‌کرده پای میز مذاکره می‌نشستند اما معاون سابق باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد بست تا همچنان اشتباهات وی دامن این باشگاه را بگیرد.

به این ترتیب محمد بلبلی تا نیم فصل در استقلال حق بازی نخواهد داشت.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ