آیا فرزند رئیس دولت اصلاحات هم خارج نشین شد؟

1

روز جمعه خبر رسید که «عماد خاتمی» فرزند رئیس دولت اصلاحات نیز به خارج از کشور سفر کرده است.

در همین رابطه، یک عضو حزب اتحاد ملت ایران ضمن تأیید مهاجرت فرزند رئیس دولت اصلاحات به خارج از کشور گفت: عماد خاتمی برای ادامه تحصیل به همراه خانواده به خارج از کشور رفته است.

بنابر این گزارش در تماس دیگری که با جواد امام عضو دفتر رئیس دولت اصلاحات حاصل شد، وی از تأیید یا تکذیب این خبر خودداری کرد و اظهار داشت که اطلاعی از این موضوع ندارد.

لیلا خاتمی کیست فرزند محمد خاتمی عماد خاتمی کیست عکس آقازاده های ایران شغل اصلاح طلبان دختر محمد خاتمی بیوگرافی محمد خاتمی اصلاح طلبان چه کسانی هستند آقازاده های مشهور آقازاده های خارج نشین

سیدعمادالدین خاتمی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران است که در کتابخانه ملی نیز مشغول فعالیت بود. حزب اتحاد ملت ایران چند سال پس از انحلال حزب مشارکت در دولت نخست حسن روحانی با دبیرکلی علی شکوری‌راد اعلام موجودیت کرد و بسیاری از فعالان سیاسی این حزب را بدل حزب مشارکت می‌دانند.

لازم به ذکر است که لیلا خاتمی دختر رئیس دولت اصلاحات نیز از سال‌ها پیش در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد. البته در برخی از اخبار غیر رسمی آنهم از سوی کانال های اصلاح طلب این موضوع را تکذیب کردند اما برای آن سند و مدرکی ارائه ندادند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ایرانی می گوید

    با تشکر از اساتید محترم , خواستم بپرسم . ( مرگ بر آمریکا ) دقیقا یعنی چی ؟ اگر آمریکا واقعا دچار مرگ بشه ، تکلیف آقازاده ها و میلیارد ها دلار سرمایه .. چی میشه ؟ راستش منم سالها مرگ بر آمریکا گفتم ولی جایی نتونستم برم , چیزی هم دستمو نگرفت ، شعار که ظاهراً همونه ، ایراد کار کجاست ؟ متشکرم .