کدام نهاد کافه نوه عزت الله انتظامی را تعطیل کرد؟

0

چندی پیش در آیینی از تابلوی خیابان و سردیس زنده یاد عزت الله انتظامی رونمایی و پس از آن مراسم بزرگداشت این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در باغ فردوس با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

گوهر خیراندیش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون زمانی که در جایگاه سخنرانی قرار گرفت از شهرداری تهران خواست تا کافه گلنوش انتظامی (دختر مجید انتظامی)، نوه عزت الله انتظامی را به او بازگرداند.

خیراندیش گفت: جای تعجب دارد که شهرداری تهران کافه گلنوش انتظامی را از او گرفت و جایی که می‌شد یاد و خاطره استاد انتظامی همواره زنده بود را تعطیل کرد.

پس از این صحبت گوهر خیراندیش شهرداری منطقه یک تهران در کانون توجه قرار گرفت و بسیاری از افراد شهرداری منطقه یک تهران را در ابن امر مقصر دانستند.

مجید صالحی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: اقدامی که خانم گوهر خیراندیش از آن نام برد از ید اختیار شهرداری منطقه یک تهران خارج است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران افزود: کافه نوه استاد انتظامی در خانه موزه انتظامی واقع شده و فعالیت این نهاد زیر نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و شهرداری منطقه یک تهران هیچ گونه اختیاری در تمدید قرارداد و یا فسخ قرارداد این کافه نداشته است زیرا فعالیت این خانه موزه زیر نظر شهرداری منطقه یک تهران نیست.

ابوالفضل رفیع مدیر کل فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در گفت: این اقدام (تعطیلی کافه نوه استاد عزت الله انتظامی) از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بوده زیرا اداره و مدیریت کلیه خانه موزه ها از سوی سازمان فرهنگی و هنری انجام می شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به موزه مطهری، بهشتی و…، ادامه داد: از زمانی که خانه موزه ای افتتاح می شود کلیه فعالیت آن‌ها زیر نظر پیمانکاران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار می گیرد.

حال باید دید توپ قبول مسئولیت تعطیلی کافه گلنوش انتظامی( نوه عزت الله انتظامی) در زمین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران  فرود می آید و مسئولیت این اقدام را این نهاد بر عهده می گیرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ