ساعت بازی امشب بارسلونا و والنسیا

0

ساعت بازی امشب بارسلونا و والنسیا امروز ساعت چنده

بارسلونا و والنسیا پس از اینکه هفته گذشته نتایج ناامید کننده ای کسب کردند، در مستایا به مصاف هم می روند. هواداران والنسیا پس از دو سال با فران تورسی ملاقات می کنند که تحت فشار قرار دارد و به خاطر نحوه جدایی اش باعث رنجش آنها شده است.

والنسیا میزبان بارسلونا خواهد بود.

بازی بارسلونا و والنسیا بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

اطلاعات بازی والنسیا و بارسلونا

  • تاریخ برگزاری: یکشنبه، ۱ اسفند ۱۴۰۰ (۲۰ فوریه ۲۰۲۲)
  • ساعت برگزاری: ۱۸:۴۵ به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم مستایا، والنسیا
  • هفته برگزاری: هفته بیست و پنجم لالیگا، فصل ۲۲-۲۰۲۱
  • داور: کارلوس دل سرو

بررسی وضعیت تیم های والنسیا و بارسلونا

والنسیا: والنسیا طی هفته های اخیر چند بازی سخت را گذراند و به غیر از شکست عجیب و غریب مقابل اتلتیکو مادرید، عملکرد خوبی مقابل دیگر تیم های مطرح از خودش نشان داد. شاگردان بوردالاس برابر سویا، اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد شکست نخورد اما این امتیاز از دست دادن ها باعث شد که از منطقه کسب سهمیه رقابت های اروپایی دور باشد. بارسلونا کمتر از خفاش ها استراحت کرده، جو مستایا به مانند همیشه سنگین خواهد بود و این یعنی والنسیا می تواند به کسب یک نتیجه خوب امیدوار باشد.

بارسلونا: این روزها در نیوکمپ همه از فران تورس صحبت می کنند، مهاجم اسپانیایی در دیدار مقابل ناپولی گلزنی کرد اما به خاطر فرصت های مناسبی که از دست داد و عدم نتیجه گیری تیم ژاوی، ملامت شد. تورس پس از دو سال به مستایا برمی گردد، جایی که نه خودش انتطار یک استقبال گرم را دارد و نه بارسلونا. بارسا معمولا در مستایا به مشکل می خورد و با توجه به فرم دو بازی اخیرش بعید نیست که امتیاز از دست بدهد.در حال حاضر اتلتیکو مادرید و ویارئال با دو بازی بیشتر نسبت به بارسا، در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ