پرسپولیس هرگز با این داور نباخته است /قاضی بدیُمن برای آبی ها!

0

سابقه نشان داده هر زمان درباره داور یا داورانی برای قضاوت دربی گمانه زنی شده، سرانجام حدس و گمان ها درست از آب درآمده است. هفته گذشته عنوان شد بین دو داور به نام های سیدمهدی سیدعلی یا موعود بنیادی فر یک نفر دیدار دربی ۹۰ را سوت خواهد زد که از این بین سید مهدی سیدعلی با قضاوت دوشنبه شب خود برای پرسپولیس، رسما از گردونه خارج شد تا بخت بنیادی فر بیشتر شود.

البته در همین ارتباط در روزهای گذشته از “بیژن حیدری” نیز به عنوان داور احتمالی برای دربی ۹۰ اسم برده شد. به ویژه وقتی عنوان شد این داور در هفته سوم لیگ برتر هیچ بازی را قضاوت نکرده این احتمال بیشتر شد که او گزینه اصلی برای قضاوت دربی است. در حالی که حیدری پیش از این در هفته دوم، دیدار حساس تیم های تراکتور و پرسپولیس را سوت زد و بسیار بعید به نظر می رسد که کمیته داوران دو دیدار حساس پرسپولیس را به یک داور بدهد. داوری که در دربی ۸۵ سابقه سوت زدن در مسابقه ای را دارد که پرسپولیس با نتیجه ۰-۱ برنده زمین را ترک کرده است! بی شک کمیته داوران با انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور دربی ریسک بزرگی خواهد کرد چون در نقطه مقابل باید منتظر موضع‌گیری صریح باشگاه یا طرفداران استقلال باشد که چه لزومی دارد ۲ دیدار حساس تیم پرسپولیس در لیگ آن هم به فاصله یک هفته را به این بیژن حیدری بدهند؟

با این تفاسیر همچنان به نظر می رسد موعود بنیادی فر در جمع داوران محتمل برای قضاوت دربی ۹۰ بیش از دیگر گزینه ها شانس دارد.

در ادامه به بررسی سوتهایی که بنیادی فر برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال زده پرداختیم تا نتایج هر دو تیم با قضاوت او را در کفه ترازو قرار دهیم.

موعود بنیادی فر پرسپولیس ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس ساعت بازی امروز استقلال دربی استقلال و پرسپولیس داور بازی پرسپولیس داور بازی استقلال بیوگرافی موعود بنیادی فر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار فوری پرسپولیس اجاره استقلال

*پرسپولیس؛ بدون باخت!

بنیادی فر اولین بار در لیگ شانزدهم دیدار شهرخودرو و پرسپولیس را سوت زد که در پایان با برد ۱-۲ تیم تهرانی تمام شد. او سپس در لیگ هفدهم دو بازی ماشین سازی و پرسپولیس و سپس فولاد پرسپولیس را سوت زد که به ترتیب با نتایج ۰-۳ و ۱-۱ با برد و تساوی تیم سرخ های تهرانی همراه شد. بنیادی فر در لیگ هجدهم دیدار پرسپولیس قابل استقلال خوزستان را هم سوت زد که ۰-۲ با برد شاگردان برانکو به پایان رسید. بنیادی فر در لیگ جاری نیز در هفته اول مصاف پرسپولیس پارس جنوبی جم را سوت زد که ۰-۱ با سود پرسپولیس به پایان رسید.

*پرسپولیس و برد ۸۰درصدی!

با نگاهی کلی به کارنامه پرسپولیس در دیدارهایی که بنیادی فر برایش سوت زده مشخص می شود این تیم از مجموع ۵ مسابقه در ۴ دیدار برنده زمین را ترک کرده و در یک مسابقه مساوی کرده تا هرگز باختی را تجربه نکند. ۹ گل زده و تنها ۳ گل خورده با کسب ۱۳ امتیاز مشخص می کند او برای پرسپولیس داور خوش یمنی بوده است.

موعود بنیادی فر پرسپولیس ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس ساعت بازی امروز استقلال دربی استقلال و پرسپولیس داور بازی پرسپولیس داور بازی استقلال بیوگرافی موعود بنیادی فر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده بازی استقلال و پرسپولیس کی است اخبار فوری پرسپولیس اجاره استقلال

*استقلال؛ ۲ باخت و ۳ تساوی خانگی!

این داور اولین بار در لیگ پانزدهم دیدار استقلال و استقلال اهواز را سوت زد که با تساوی ۱-۱ تیم تهرانی تمام شد. پس از آن در ۹ دیدار دیگر هم برای استقلال سوت زد که به شرح زیر است:

لیگ شانزدهم؛

استقلال خوزستان ۲ – استقلال ۱، استقلال ۲ – سایپا ۰، استقلال ۳ پیکان ۲، ذوب آهن ۰ – استقلال ۲

لیگ هفدهم؛

صنعت نفت آبادان ۱ – استقلال ۰، استقلال ۱ – سایپا ۱ و ماشین سازی ۱ – استقلال ۱

لیگ هجدهم؛

استقلال ۰ – پیکان ۰ و استقلال ۴ – استقلال خوزستان ۲

*استقلال و برد ۴۰ درصدی!

با نگاهی کلی به کارنامه استقلال در دیدارهایی که بنیادی فر برایش سوت زده مشخص می شود این تیم از مجموع ۱۰ مسابقه در ۴ دیدار برنده زمین را ترک کرده، در ۴ مسابقه مساوی کرده و ۲ دیدار را باخته است. ۱۵ گل زده و ۱۰ گل خورده با کسب ۱۶ امتیاز مشخص می کند او برای استقلال داور خوش یُمنی نبوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ