آداب مهمانی در مالزی

1

هر کشوری آداب و قوانین خاص خودش را دارد که توریست ها به هنگام سفر باید آن ها را رعایت نمایند. مالزی یکی از کشورهایی است که در هر زمینه ای آداب و رسوم دارد؛ در این مطلب می خواهیم آداب میهمانی در این کشور را برای شما بازگو نماییم.

خوب است بدانید که مالزی تنها کشوری است که تلفیقی از فرهنگ های مختلف را به یک فرهنگ واحد تبدیل کرده است. در دوره ای از تاریخ که تاجران هندی و چینی وارد این کشور می شدند فرهنگ های این دو کشور هم در آداب و رسوم مالزی تاثیر گذاشت. چندی بعد تاجران عرب وارد این کشور شدند و دین اسلام را وارد این منطقه کردند. البته گردشگران تور تایلند معتقدند که قوانین مالزی شباهت زیادی به تایلند دارد.

اولین نکته ای که باید بدانید این است که هنگام ورود به خانه آن ها باید کفش های خود را در بیاورید. این نکته در کشور ماهم وجود دارد و توسط اغلب افراد رعایت می شود ولی در مالزی به هیچ عنوان نباید با کفش وارد خانه کسی شوید و در غیر این صورت بی احترامی بزرگی به خانواده میزبان کرده اید.

 

تور مالزی تور تایلند

از آن جایی که این کشور کشوری اسلامی می باشد و اغلب شهروندان آن مسلمان می باشند، گردشگران تور مالزی باید توجه داشته باشند که هیچ گاه به سمت خانم ها دست دراز نکنند. این امر در رابطه با مردان صدق نمی کند و به راحتی می توانید ارتباط برقرار نمایید. مردم محلی اغلب با دو دست به شما دست می دهند و از شما استقبال می کنند.

 

تور مالزی تور تایلند

یک نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در مالزی باد گلو زدن اصلا ناخوشایند نیست و امری طبیعی می باشد؛ ممکن است بسیاری از آن ها بعد از صرف غذا این کار را انجام دهند و شما نباید ناراحت شوید. گردشگرانی که با تور دبی به این شهر سفر کرده اند هم این مورد را تایید می کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Mobingasht می گوید

    مطلب بسیار عالی بود