جنجالی‌ ترین های فوتبال در سال ۹۲

0
فوتبال ایران در سالی که گذشت اتفاقات زیادی را تجربه کرد میان تمام این اتفاقات برخی چهر‌ه‌ها خود را از دیگران متمایز کردند و سروصدای بیشتری کردند در اینجا به معرفی برخی از خبرسازان فوتبال در سال ۹۲ می‌پردازیم.
۱-کارلوس کروش:
این مرد پرتغالی در سالی که گذشت تیم ملی را به عنوان سرگروه به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رهنمون کرد.

محسن قهرمانی کارلوس کروش جنجال ورزش بیوگرافی محسن قهرمانی بیوگرافی کارلوس کروش اخبار داغ فوتبال

وی با انگیزه فراوان و در میان تمام انتقادها به دعوت از بازیکنان تیم ملی ایران ادامه داد و علاوه بر آن همچنان بازی‌های لیگ برتری را نادیده گرفت.

تلاش‌ها برای راضی کردن کروش برای بازگرداندن رحمتی و عقیلی به تیم ملی با جایی نرسید تا انتقادها نسبت به وی بازهم بیشتر شود این چنین بود که کی‌روش در سال ۹۲ یکی از خبرسازترین افرادی بود که دائما سوژه خبرنگاران می‌شد.

۲-علی دایی
جنجال بزرگ داوری و تخلفات آن رازی بود که دایی آن را افشا کرد.

محسن قهرمانی کارلوس کروش جنجال ورزش بیوگرافی محسن قهرمانی بیوگرافی کارلوس کروش اخبار داغ فوتبال

وی پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان و آن اتفاق مشکوک دقیقه سوم (اخراج میثم حسینی بازیکن پرسپولیس) در کنفرانس خبری اظهار کرد: شماره حساب محسن قهرمانی را ندارد که بخواهد برایش پول بریزد تا وی بیهوده بازیکن تیمش را اخراج کنند و معتقد بود که قهرمانی در دیدار با سپاهان به ضرر پرسپولیس سوت زده است.

علی دایی به باشگاه راه‌آهن هم اشاره کرد که بعدها مشخص شد که زد و بندهایی در گذشته وجود داشته و به قول دایی، قهرمانی برخلاف قول و قرارهای قبلی هیچ نفعی نبرده و برای جبران آ« در دیدار پرسپولیس و سپاهان بدون دلیل منطقی میثم حسینی را اخراج کرده است.

خیلی‌ها به علی دایی انتقاد کردند که اگر رشوه و تبانی بوده پس چرا که زودتر واقعیت را بیان نکرده است.

علاوه بر این وی با اعتراض‌های پیاپی به عملکرد داوری در سایر دیدارهای لیگ برتر و البته درگیری با محمد مایلی کهن در دیدار با صبا و درگیری رسانه‌ای با علی کریمی، چهر‌ه‌ای بسیار جنجالی از خود ساخت.

۳-محسن قهرمانی:
وی یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های ورزش ایران در سال ۹۲ است.

محسن قهرمانی کارلوس کروش جنجال ورزش بیوگرافی محسن قهرمانی بیوگرافی کارلوس کروش اخبار داغ فوتبال

همه چیز از هفته دهم لیگ و بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شد همان دیداری که پرسپولیس با دو گل شکست خورد اما جنجال در دقیقه سه آغاز شد یعنی زمانی که قهرمانی به جای اینکه خطای واضح یا فن بارانداز بازیکن سپاهان را ببیند در عین تعجب میثم حسینی مدافع پرسپولیس را اخراج کرد.

پس از پایان این دیدار افشاگری‌های علی دایی باعث شد وی با اتهام‌های فراوانی روبه‌رو شود: مثل دریافت رشوه و تبانی کردن تغییر نتیجه یک بازی به نفع یک تیم پس از بحث و جدل‌های بسیار این پرونده با محرومیت هشت ماهه محسن قهرمانی بسته شد.

۴-علی کریمی:

محسن قهرمانی کارلوس کروش جنجال ورزش بیوگرافی محسن قهرمانی بیوگرافی کارلوس کروش اخبار داغ فوتبال

کریمی در سال ۹۲ با توجه به تغییر و تحولات پرسپولیس و آمدن علی دایی به این تیم متوجه شد که دیگر جایی در این تیم ندارد به خصوص اینکه وی اختلافات فراوانی هم با رویانیان مدیرعامل سابق قرمزها و شیرینی سرپرست پرسپولیس پیدا کرده بود این چنین شد که وی به تراکتورسازی تبریز پیوست.

مصاحبه‌های گاه و بیگاهش درباره پرسپولیس باعث شد انتقادهایی نسبت به وی مطرح گردد.

وی در هفته نخست لیگ برتر و در دیدار با پرسپولیس به میدان رفت و پس از بازی با دایی اختلافاتی پیدا کرد.

کریمی حرف‌هایی علیه دایی زد و در مقابل دایی اظهار کرد: که حرف‌های کسی که هیچگاه ثبات نداشته برایش اهمیت ندارد.

اشاره‌ دایی به خداحافظی علی کریمی در فینال جام حذفی فصل گذشته مقابل سپاهان بود، فینالی که سپاهان قهرمان شد و مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کرد اما پس از یک هفته از تصمیم خود منصرف و خداحافظی خود را پس گرفت.

به هر حال اختلاف دنباله‌دار وی با دایی، رویانیان، شیرینی از شماره ۸ (هشت) فوتبال ایران چهره‌ای جنجالی ساخت.

باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ