نگاهی به بازیهای هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

0

پس از دو هفته وقفه، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب از سر گرفته می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها در حالی از امشب آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار تاتنهام در لندن پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود.  به جز این بازی رقابت‌های حساس دیگری نیز امشب انجام می‌شود که در این گزارش به بررسی آن‌ها می پردازیم.

ساعت بازی رئال مادرید امشب زمان بازی یوونتوس زمان بازی تاتنهام زمان بازی بایرن مونیخ بایرن مونیخ بازیکنان پاری سن ژرمن (پی اس جی) بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا بازی پاری سن ژرمن (پی اس جی) بازی امشب منچستر سیتی اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار یوونتوس اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اروپا اخبار رئال مادرید

رئال مادرید-کلوب بروژ

رئال مادرید امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت. کهکشانی‌ها در سه بازی آخر خود در لالیگا هیچ گلی دریافت نکردند و با  صدرنشینی در اسپانیا پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گذاشته‌اند. تیم زیدان هفته اول این رقابت‌ها را با شکست سنگین سه بر صفر مقابل پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت و حالا رئال مادرید  به پیروزی در بازی امشب مقابل کلوب بروژ نیاز مبرم دارد. رئالی‌ها در این بازی با تصمیم زیدان گرت بیل و خامس رودریگز را به همراه نخواهند داشت. همچنین فرلان مندی و مارکو آسنسو نیز به دلیل مصدومیت در لیست رئال برای بازی امشب حضور نخواهند داشت.

ترکیب احتمالی رئال برای دیدار امشب مقابل کلوب بروژ:

کورتوا، راموس، واران، کارواخال، ناچو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، هازارد، وینیسیوس، بنزما

از سمت دیگر کلوب بروژ با پیروزی خوب پنج بر صفر و صدرنشینی در لیگ بلژیک به استقبال این دیدار آمده است. آن‌ها  هفته اول لیگ قهرمانان را هم با تساوی بدون گل مقابل گالاتاسرای پشت سر گذاشتند.

دیدار امشب بین رئال مادرید و کلوب بروژ از ساعت ۲۰:۲۵ با قضاوت گئورگی کاباکوف بلغارستانی آغاز خواهد شد.

منچسترسیتی-دیناموزاگرب

یاران پپ گواردیولا هفته گذشته، لیگ برتر را با پیروزی در یک دیدار سخت مقابل اورتون در گودیسون پارک آغاز کردند و با روحیه‌ایی بالا به استقبال دیدار امشب مقابل دینامو زاگرب خواهند رفت. سیتیزن‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان هم با نتیجه سه بر صفرمقابل شاختار به پیروزی رسیده بودند. منچسترسیتی سانه، لاپورت و استونز را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین کوین دی بروینه نیز در تمرینات دیشب این تیم غایب بود تا حضور او نیز در بازی امشب در هاله‌ایی از ابهام قرار گیرد.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای تقابل با دینامو زاگرب:

ادرسون، اوتامندی، واکر، کانسلو، زینچنکو، رودری، سیلوا، برناردو، گونوگان، استرلینگ، آگوئرو

از سوی دیگر دیناموزاگرب در ابتدای هفته با نتیجه سه بر صفر مقابل لوکوموتیو به پیروزی دست یافت و به رده دوم جدول لیگ کرواسی رسید. آن‌ها نیز در هفته اول لیگ قهرمانان با نتیجه تحسین‌برانگیز چهار بر صفر مقابل آتالانتا به پیروزی دست یافتند.

دیدار منچسترسیتی و دیناموزاگرب امشب از ساعت ۲۲:۳۰ با قضاوت سردار گزیبیک هلندی برگزار خواهد شد.

تاتنهام-بایرن مونیخ

این دیدار قطعا مهم‌ترین و جذاب‌ترین رقابت امشب خواهد بود.

تاتنهامی‌ها که طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، ابتدای هفته موفق شدند به سختی از سد ساوتهمپتون عبور کنند تا کمی نتایج بد هفته‌های اخیر خود را به فراموشی بسپارند. شاگردان پوچتینو در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا نیز در حالی که با دو گل از المپیاکوس پیش بودند در نهایت دو گل دریافت کردند و تنها یک امتیاز از آن دیدار کسب کردند. جیوانی لوسلسو تنها غایب تاتنهام در بازی امشب به دلیل مصدومیت خواهد بود.

ترکیب احتمالی تاتنهام برای تقابل با بایرن مونیخ:

لوریس، الدرویرلد، فرتونگن، دیویس، اوریر، وینکس، اندومبله، سیسوکو، اریکسن، سون، کین

بایرن مونیخ هم مانند تاتنهام  روز شنبه دریک دیدار دشوار مقابل پادربورن به پیروزی رسید و به صدر جدول بوندسلیگا صعود کرد.

باواریایی‌ها اما بر خلاف تاتنهام هفته گذشته لیگ قهرمانان را با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل ستاره سرخ بلگراد پشت سر گذاشتند.

تاتنهام و بایرن مونیخ امشب از ساعت ۲۲:۳۰ با قضاوت کلمنت تورپین فرانسوی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لئون گورتزکا تنها مصدوم بایرن در بازی امشب خواهد بود.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ مقابل تاتنهام:

نویر، پاوارد، سوله، هرناندز، آلابا، کیمیچ، تیاگو، گنبری، کوتینیو، کومان، لواندوفسکی

یوونتوس-بایرن لورکوزن

بیانکونری ابتدای هفته را با پیروزی دو بر صفر مقابل اسپال آغاز کرد. آن‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان هم در حالی که با دو گل از اتلتیکو مادرید پیش بودند به نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز بسنده کردند.

در طرف مقابل بایرن لورکوزن هم روزهای نسبتا خوبی را در بوندسلیگا سپری می‌کند و در رده ششم جدول قرار دارد. آن‌ها همچنین در بازی اول هفته خود با سه گل در خانه آگزبورگ به پیروزی رسیدند. لورکوزن در هفته اول لیگ قهرمانان اما مقابل لوکوموتیو مسکو شکست خورده بود تا شروعی نا امیدکننده در این رقابت‌ها داشته باشد. کیه لینی، داگلاس کاستا، دی شیلیو و دنیلو مصدومان یوونتوس در بازی امشب هستند.

ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی امشب:

شزنی، متویدی، دلیخت، بونوچی، کوادرادو، پیانیچ، ربیوت، خدیرا، رمزی، رونالدو، هیگواین

یوونتوس و بایرن لورکوزن امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آلیانز با قضاوت ویلیام کالوم اسکاتلندی به مصاف هم خواهند رفت.

گالاتاسرای_ پاری سن ژرمن

گالاتاسرای در ابتدای هفته و دریک دیدار حساس با نتیجه بدون گل مقابل فنرباغچه متوقف شد تا به رتبه هفتم سوپر لیگ ترکیه سقوط کند. گالا در هفته اول لیگ قهرمانان توانسته بود کلوب بروژ را در خانه این تیم با تساوی بدون گل متوقف کند.

در سمت مقابل پاری سن ژرمن همچون فصول گذشته در صدر جدول لوشامپیونا قرار دارد. آن‌ها روز شنبه در یک دیدار سخت با تک گل نیمار از سد بوردو عبور کردند. پاریسی‌ها هفته اول لیگ قهرمانان اروپا را نیز طوفانی آغاز کردند و با سه گل رئال مادرید، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را از پیش روی برداشتند. نیمار در بازی امشب پاری سن ژرمن نیز به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن مقابل گالاتاسرای:

ناواس، سیلوا، کیمپمبه، برنات، مونیر، مارکینیوش، گوییه، وراتی، دی ماریا، سارابیا، امباپه

گالاتاسرای و پاری سن ژرمن امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه تلکوم با قضاوت شیمون مارسینیاک لهستانی به دیدار هم می‌روند.

منبع : ورزش سه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ