وضعیت “کشت و صنعت پیاذر” در سال ۹۳

0
براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال، درآمد هر سهم شرکت کشت و صنعت پیاذر برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۳ به میزان ۳۶۴ ریال برآورد شده این در حالی است که درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۲ به میزان ۳۰۸ ریال بوده است و در نتیجه درآمد هر سهم برای سال آینده به میزان ۱۸ درصد نسبت به سال جاری افزایش داشته است.

در همین راستا، قلی پور، رییس هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت پیاذر در گفتگو با بورس نیوز اظهار داشت: چشم انداز “غاذر” در سال ۹۳ مثبت خواهد بود. چراکه شرکت کشت و صنعت پیاذر حدوداً در اردیبهشت ماه سال ۹۳ قصد بهره برداری از گلخانه های خود را دارد که بهره برداری گلخانه ها تأثیر مثبتی بر وضعیت سودآوری شرکت خواهد گذاشت.

رییس هیأت مدیره “غاذر” عنوان کرد: از جمله برنامه های شرکت کشت و صنعت پیاذر در سال آینده تنوع سبد محصول تولیدی و ارایه محصول جدید به بازار می باشد همچنین “غاذر” قصد راه اندازی خط تولیدی جدید دارد که در همین راستا شرکت قصد افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی در سال آتی دارد و هم اکنون در حال ارایه گزارش توجیهی طرح توسعه مذکور می باشد.

قلی پور بیان کرد: شرکت کشت و صنعت پیاذر با افزایش سرمایه قبلی خود توانست ناوگان پخش و همچنین گلخانه شرکت را تکمیل کند و علاوه بر آن توانست تصفیه خانه ای نیز تأسیس نماید. در نتیجه شرکت کشت و صنعت پیاذر علاوه بر معافیت مالیاتی به جهت عدم ایجاد آلاینده های زیست محیطی، می تواند آب مصرفی کارخانه را به وسیله تصفیه خانه شرکت تبدیل به آن تصفیه شده نماید و سپس آن را به سازمان آب و فاضلاب جهت مصرف کشاورزان به فروش برساند و در نتیجه تأثیر مثبتی روی سودآوری شرکت خواهد گذاشت.

وی در خاتمه افزود: به اعتقاد بنده سال آینده با توجه به چشم انداز پیشروی “غاذر” می توان افق روشنی را برای شرکت متصور شد و احتمال تعدیل مثبت سودآوری نیز وجود خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ