جزییات جنجال و اغتشاش در سخنرانی رفسنجانی در کیش

0
سخنرانی هاشمی رفسنجانی در یکی از مساجد جزیره کیش با انتقادات و اعتراضات شماری از حاضران به اغتشاش کشیده شد و ناتمام ماند.
یک منبع آگاه در گفتگو با عصر ایران گفت: به دنبال اغتشاش در سخنرانی عصر دیروز سه شنبه اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جزیره کیش، استاندار هرمزگان نیز فرماندار بندرلنگه را برکنار کرد.
هاشمی رفسنجانی فرماندار بندرلنگه سخنرانی هاشمی رفسنجانی
کیش گرچه منطقه آزاد است اما براساس تقسیمات کشوری یکی از بخش های فرمانداری شهرستان بندرلنگه به شمار می رود.
به دنبال اعتراضات مردمی در محل سخنرانی عصر امروز سه شنبه اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جزیره کیش و لغو این سخنرانی، “جاسم جادری” استاندار هرمزگان نیز مسعود قانعی فرد فرماندار بندرلنگه و محمدحسین حسن بیگی بخشدار کیش را برکنار کرد.

گفتنی است؛ بنابر برخی ادعاها استاندار هرمزگان از سفر هاشمی به جزیره کیش اطلاع نداشته و این موضوع یکی از دلایل این برکناری ها بوده است.

استاندار هرمزگان علاوه بر این افراد، رئیس دفتر خود را نیز برکنار کرده است.

لازم بذکر است؛ فرماندار بندر لنگه یکی از معدود نیروهای حامی دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق است که با وجود گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز بکار دولت جدید، از تیغ عزل دولت در امان مانده بود اما سفر آقای هاشمی به کیش و عدم استقبال مردم از وی و سایر مسائل و حواشی آن، عمر مدیریتی او را نیز به پایان رساند.

استاندار هرمزگان فیصل ضرغامی را به عنوان سرپرست فرمانداری بندر لنگه منصوب کرد.

گفتنی است؛ هاشمی به رسم هر ساله که به کیش سفر می کرد، از روز سوم فروردین وارد جزیره شده است. البته سفرهای نوروزی هاشمی به کیش در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد بخاطر آگاهی هاشمی از روحیه ساده زیستی احمدی نژاد و عدم همراهی رئیس دولتهای نهم و دهم با اشرافی‌گری برخی مسئولین، قطع شده بود که با روی کار آمدن دولت جدید این سلسله و نوع سفرهای آقای هاشمی هم آغاز گردیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ