جزییات طرح های توسعه در شرکت نفت ایرانول

0
شرکت نفت ایرانول از حداکثر ظرفیت تولیدی خود استفاده می کند و با تغییر مدیریت که در شرکت به وجود آمده برنامه های بسیار خوبی برای استفاده از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های شرکت در دست پیگیری می باشد.

معاونت مالی شرکت نفت ایرانول عنوان کرد: برنامه شرکت برای سال ۹۳ افزایش ۹ درصدی میانگین حجم تولیدات می باشد که عمده ترین افزایش حجم تولید مربوط به محصول گریس شرکت می باشد که نسبت به سال رشد بالای ۱۶۰ درصدی را برای این محصول پیش بینی کرده ایم. در مورد فروش نیز به تناسب افزایش تولید رشد خواهیم داشت.

تولیت پیرامون مبلغ فروش محصولات ابراز داشت: تیم مدیریت جدید برنامه تغییر تعرفه فروش محصولات را در دست پیگیری دارند و با جلساتی که برای اخذ مجوز افزایش نرخ محصولات با سازمان حمایت دارند این موضوع را مطرح کرده اند که در صورت توافق با این سازمان به اطلاع عموم خواهد رسید.

معاون مالی “شرانل” با اشاره به مشکلات قطعی برق و گاز در سال ۹۲ اظهار داشت: این مسائل در سال ۹۲ سبب افت تولید شرکت گردید که با برنامه ریزی های صورت گرفته برای پیشگیری و مواجه با این مسائل در آینده اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت تا مشکلی در روند تولید محصولات در آینده به وجود نیاید.

این مقام مسئول در شرکت ایرانول در خصوص تأمین مواد اولیه و خوراک شرکت ابراز داشت: بیش از ۹۰ درصد از مواد مورد نیاز شرکت از بازار داخلی تأمین می شود که افزایش نرخ شدیدی هم نداشته است و با همان روند قبلی به دست شرکت می رسد بنابراین در این مورد مشکل خاصی وجود ندارد تولیت در خصوص روند صادراتی “شرانل” ابراز داشت: در حال حاضر شرکت بیش از ۳۰ درصد محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است که پیش بینی می شود صادرات محصولات در سال ۹۳ در محدوده ۳۰ درصدی تولیدات باشد که این حجم از محصولات به کشورهایی چون امارات و ترکیه و هندوستان و چین صادر می شود و با نرخ ارز ۲۶۵۰ تومانی در حساب های شرکت تسعیر خواهد شد.

معاون مالی شرکت نفت ایرانول پیرامون افزایش چشم گیر پیش بینی درآمدهای متفرقه شرکت اظهار داشت: این افزایش بر اثر فروش یک ساختمان متعلق به شرکت بوده است که با توجه به قیمت ملک در منطقه پاسداران پیش بینی می شود درآمدی در حدود ۵۰ میلیارد تومان درآمد برای شرکت محقق گردد که در پیش بینی لحاظ شده است.

این مقام مسئول در خصوص وضعیت طرح های توسعه ای شرکت عنوان داشت: ابتدا طرح روغن سازی تهران است که در دو فاز در حال اجرا می باشد و فاز اول آن در اواخر سال ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم آن در سال ۹۴ تکمیل خواهد شد.

پایانه واردات و صادرات بندر امام هم شروع شده و پیش بینی می شود در سال ۹۴ به بهره برداری برسد و طراحی و تولید برق و بخار پالایشگاه تهران در سال جاری شروع خواهد شد و پیش بنیی می شود در سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

تولیت خاطر نشان کرد: تکمیل و بهره برداری از این طرح ها به توسعه و افزایش روند سودآوری شرکت در سال های آتی کمک شایانی خواهد نمود.

معاون مالی شرکت نفت ایرانول افزود: شرکت با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که دارد می تواند با نگاه مدیریتی جدیدی که در شرکت وجود دارد چشم انداز خوبی را برای این شرکت نفتی در آینده رقم بزند و روند سودآوری شرکت را افزایش دهد.

بورس نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ