مرگ تلخ ۳ عضو خانواده بازیکن سابق پرسپولیس

0

رضا جباری که سابقه عضویت در تیم پرسپولیس را دارد در غم از دست دادن دایی، زن دایی و پسردایی خود عزادار شد.

رضا جباری سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در غم درگذشت دایی‌اش به سوگ نشست که قاضی بازنشسته بود.

آن مرحوم، متاسفانه در مسیر بازگشت از کربلا و در پی سانحه رانندگی در حوالی اسلام آباد غرب، دار فانی را وداع گفت. در این سانحه همسر دایی و پسر دایی سرمربی نوجوانان پرسپولیس هم جان باختند. محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی این ضایعه را به جباری و خانواده داغدار وی تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان، برای درگذشتگان علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی خواستار شد.

شایان ذکر است؛ مراسم خاکسپاری مرحومان روز جمعه ۱۹ مهرماه در بهشت زهرا (س) برگزار شد و مراسم ترحیم روز شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در نازی آباد، خیابان بهمنیار، خیابان سعدی برقرار می‌شود.

***

رضا جباری فوتبالیست حوادث کرمانشاه تصادف وحشتناک در ایران تصادف مرگبار تصادف تویوتا اخبار کرمانشاه اخبار فوری پرسپولیس اخبار تصادف اخبار اسلام آباد غرب

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از برخورد یک دستگاه خودروی سواری تویوتا با ۲ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: متاسفانه براثر این حادثه سه سرنشین خودروی سواری که جزو زائران اربعین بودند، جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «محمد حیدری» در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این حادثه مرگبار حوالی ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح امروز (پنجشنبه – ۱۸ مهر) در محور حمیل – سرابله رخ داد.

وی افزود: براثر این سانحه راننده و ۲ سرنشین دیگر خودرو شامل یک خانم و یک پسر نوجوان که اعضای یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: بررسی همکاران ما نشان می دهد این خانواده از زیارت کربلا و از طریق مرز مهران به کشور بازگشته بودند که دچار این حادثه شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده انحراف به چپ خودروی تویوتا به علت خواب آلودگی علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.

وی گفت: در این سانحه مشکل خاصی برای رانندگان و سرنشینان ۲ دستگاه اتوبوس که با خودرو سواری برخورد داشتند، رخ نداده و تعدادی از آنها دچار جراحت های مختصر شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ