آیا وکیل مهاجرت در اخذ هرچه سریعتر ویزا تاثیر می گذارد ؟ چرا وکیل مهاجرت داشته باشیم ؟

1

آگاه به امر مهاجرت و دانستن نکات حساس مهاجرتی

 

مهاجرت به هر کشوری قطعا پیچیدگی های خاص خود را دارد اینکه شما بدانید که چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید. از سویی این تمام دشواری مهاجرت نمی باشد ، دل کندن از زندگی با افراد همزبان و کار و زندگی در کنار افرادی که حتی با آنها همزبان نیستید شاید اولین و کوچکترین مشکل برای مهاجران باشد. برای مهاجرت به هر کشوری باید در ابتدا آگاه به قوانین مهاجرتی آن کشور باشید که این کار دشواری می باشد به همین منظور همکاری با یک وکیل مهاجرت می تواند به شما در ادامه راه کمک بسیاری بکند و شما را به اخذ ویزا بسیار نزدیک بکند.

 

وکیل مهاجرت دریافت ویزا 

یک وکیل مهاجرتی باید بتواند آگاهی کامل بر قوانین مهاجرتی آن کشور را داشته باشد و از قوانین حاکم بر اقتصاد کشور مقصد را داشته باشد تا بتواند به سوالات مهاجران به آن کشور را پاسخ دهد و بهترین مشاوره را ارائه کند.

یک وکیل مهاجرت باید آگاه به سوالاتی مانند :

  • انواع ویزای کشور مقصد
  • راه های مهاجرت
  • موانع احتمالی
  • شرایط اخذ اقامت دائم
  • شرایط اخذ تابعیت

شما اگر قصد مهاجرت به کشوری را دارید باید تمام تلاش خود را بکنید تا با مشکلاتی که اکثر مهاجران با آن رو به رو می شوند برخورد نکنید ، پیشنهاد ما به شما این است که با وکیل مهاجرت متخصص آن کشور ملاقات کرده و از وکیل مهاجرت، اطلاعات مورد نیاز مهاجرت به آن کشور کسب کنند.

وکیل مهاجرت استرالیا

 

اگر استرالیا را مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده اید پیشنهاد می کنم یک وکیل مهاجرت به استرالیا در کنار پروسه مهاجرتی خود داشته باشید زیرا مهاجرت به استرالیا دارای قوانین پیچیده ای می باشد و این امر شما را بسیار کمک می کند. توجه کنید که یک وکیل مهاجرت استرالیا باید عضو سازمان مارا استرالیا باشد ، سازمان مارا استرالیا تمام وکلای مهاجرتی مورد تایید استرالیا را در سایت خود ثبت کرد و مشخصات آنها را در پروفایل مخصوص به هر یک از وکلا قرار داده است. شما می توانید نام وکیل خود را در وب سایت مارا جستجو کنید  www.mara.gov.au

  

 وکیل مهاجرت دریافت ویزا

ویژگی های یک وکیل مهاجرت به استرالیا

سوالی که برای اکثر متقاضیان ویزای استرالیا پیش می آید این است که بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا باید چه ویژگی هایی را داشته باشد. یک وکیل مهاجرت استرالیا می تواند ویژگی های فراوانی را داشته باشد که ما در این قسمت تعدادی از اصلی ترین موارد آن را ذکر می کنیم.

 

  • اولین ویژگی یک وکیل مهاجرت استرالیا این است که در سازمان مارا MARA ثبت شده باشد.
  • یک وکیل باید دوره های تخصصی مهاجرت استرالیا را با موفقیت گذرانده باشد.
  • باید شرکت مهاجرتی خود را در استرالیا ثبت کرده باشد.
  • باید یک دفتر ثبت شده و قانونی نیز در ایران داشته باشد تا بتواند به صورت مستقیم بر روند کاری موکیلین خود نظارت داشته باشد .
  • باید نسبت به قوانین و شرایط مهاجرتی استرالیا اطلاعات کامل و آگاهی لازم را داشته باشد.
  • پیش از آغاز تشکیل پرونده باید مبلغ دقیق قرارداد را با شما مشخص و ثبت کند.
  • موظف است که برای منافع قانونی شما عمل نموده و بر اساس ضوابط مشخص ، آگاهی و راهنمایی دقیق به شما ارائه دهد.

موارد ذکر شده بخشی از ویژگی های یک وکیل مهاجرت استرالیا می باشد که برای شما ذکر کردیم اما نباید فراموش کنیم که یک وکیل باید صداقت کامل را با موکل خود داشته باشد و نباید کیفیت ارائه‌ی خدمات خود را فدای کسب درآمد بیشتر خود کند و خود شخصاً بر تمامی امور مشتریان از ابتدای ارائه مشاوره‌های ابتدای تا انتهای پروسه‌ی مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزای استرالیا  ،‌ نظارت کامل داشته باشد.

 

ضرورت داشتن یک وکیل مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا یک موضوع بسیار مهمی است و زندگی شما را شدیدا تحت تاثیر خود قرار می دهد . به همین منظور برای اینکه یک مهاجرت حساب شده و اصولی را داشته باشید باید به یک وکیل مهاجرت استرالیا ، آشنا به قوانین مراجعه کنید تا مراحل لازم را به درستی طی کنید. در این بین استفاده از تجربیات یک وکیل رسمی مهاجرت استرالیا و استخدام او برای انجام اقدامات لازم اداری و حقوقی بسیار اهمیت دارد، به نحوی که در بعضی از کشورها استفاده نکردن از دانش و تجربه یک وکیل مهاجرت معتبر و کمک گرفتن از افرادی که صلاحیت لازم را ندارند جرم به شمار می رود و هر دو طرف در سیستم قضائی آن کشور محکوم می شوند. یک وکیل مهاجرت استرالیا که مورد تایید دولت استرالیا نیز می باشد در امر مهاجرت به استرالیا می تواند شما را بسیار کمک کند و سرعت رسیدگی به کارها و انجام مقدمات لازم را بالا ببرد. افرادی که به دنبال مهاجرت قانونی به استرالیا هستند و می خواهند در آن جا با مشکلی روبرو نشوند، باید از تجربه یک وکیل مهاجرت استرالیا استفاده کنند و چنین شخصی باعث می شوند تحصیل، زندگی و کار در استرالیا بدون دردسر شود اما وجود شرکت‎ ها و موسسات مختلف باعث سرگردانی افراد در انتخاب یک وکیل مهاجرت استرالیای موفق شده است.

قوانین ویزای کار استرالیا :

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا استفاد و اخذ ویزای کار استرالیا می باشد. افراد بسیاری هستند که دارای تخصص مناسب و از طرفی دارای شرایط مناسب سنی و سطح زبان هستند. در این بین متقاضیانی بدون استفاده از یک وکیل مهاجرت به استرالیا اقدام کرده و هزینه های بسیاری را می کنند ولی بعد از مدتی متوجه می شوند که تخصص آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا نبود و یا می توانستند ویزای اقامت دائم استرالیا را اخذ کنند ولی به دلیل اطلاعات ناکافی و انتخاب نامناسب ویزای اقامت موقت استرالیا را اخذ کرده اند و یا دلایل بسیار دیگری که میتواند در انتها برای متقاضیان مشکل ساز شود در اینجا نقش یک وکیل مهاجرت به استرالیا و مشاوره های آن می تواند به شما در جلوگیری این اتفاقات کمک کند.

وکیل مهاجرت دریافت ویزا

قوانین ویزای سرمایه گذاری استرالیا :

ویزای سرمایه گذاری استرالیا نوع دیگری از مهاجرت می باشد که افراد برای مهاجرت به اسرالیا آن را انتخاب می کنند و از این رو باید بدانند که قوانین و شرایط بسیار پیچیده ای دارد . افراد بسیاری بودن که بدون آگاهی از قوانین و اقتصاد هر ایالت استرالیا اقدام به اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا کردن و متاسفانه شرایط مناسبی را برای خود محیا نکردند ، چه بسا می توانستند با مبلغ کمتر سرمایه گذاری در استرالیا به هدف خود برسند و اقامت استرالیا را دریافت کنند ولی به دلیل نداشتن اطلاعات لازم مجبور به سرمایه گذاری های بیشتری شدند . وکیل مهاجرت استرالیا می تواند به شما در امر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا کمک کند تا با کمترین هزینه به بهترین انتخاب دست پیدا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. rosecap می گوید

    شما برای ارسال حواله دلار استرالیا و یا حتی تبدیل تتر به دلار استرالیا میتوانید به صرافی رزکپ مراجعه کنید. قیمت دلار استرالیا به صورت شبانه  روزی و سایر خدمات مرتبط با  دلار استرالیا  تنها بخشی از خدمات رزکپ می باشد.