ساعت بازی پرسپولیس و پیکان +پیش بازی

0

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در آخرین و حساس‌ترین دیدار روز نخست از هفته هفتم لیگ برتر یکشنبه در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. سرخپوشان پایتخت تا پایان هفته ششم ۳ پیروزی و ۳ شکست را تجربه کرده اند و با ۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارند. پرسپولیس در صورت پیروزی برابر پیکان می‌تواند بار دیگر در جمع مدعیان قرار بگیرد. البته مدافع عنوان قهرمانی در صورت شکست مقابل شاگردان فرکی ممکن است به رده یازدهم جدول سقوط کنند. شاگردان کالدرون در امر گلزنی مشکلاتی را دارند و در ۶ هفته تنها ۴ گل توانسته اند وارد دروازه رقبا کنند.

شرایط تیم فوتبال پیکان با پرسپولیس کمی متفاوت است. شاگردان فرکی تا پایان هفته ششم لیگ یک پیروزی، ۲ تساوی و ۳ شکست ا تجربه کرده اند و با کسب ۵ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند. پیکانی‌ها با ۱۲ گل زده یکی از بهترین حط حمله‌ها را در اختیار دارند، اما خط دفاع این تیم عملکرد مناسبی نداشته و ۱۲ گل خورده باعث شده تفاضل گل پیکان صفر شود. خودروسازان با پیروزی مقابل پرسپولیس می‌توانند ۸ امتیازی شده و به رده هشتم صعود کنند. البته در صورت شکست پیکان مقابل شاگردان کالدرون وضعیت این تیم کمی متفاوت می‌شود و ممکن است به رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ سقوط کند.

ساعت فوتبال امروز دیدارهای فوتبال امروز تیم فوتبال پیکان تهران تاریخ بازی بعدی پرسپولیس برنامه بازیهای پرسپولیس بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس تهران – پیکان تهران

هفته هفتم رقابت های لیگ برتر

یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸

تهران-ورزشگاه آزادی

تیم داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس – پیکان

  • داور:سید مهدی سید علی
  • کمک‌ها:محمدرضا ابوالفضلی-محمد راهی
  • کمک داوران اضافی:محمدرضا اکبریان-سید علی اصغر مومنی
  • داور چهارم:عسگر محمدی
  • ناظر داوری:حسین خانبان

 

پیش بازی

دو تیم پرسپولیس و پیکان در حالی به مصاف هم می روند که پرسپولیس چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته است و به دنبال پیروزی در این بازی است. همچنین پیکان نیز نتایج درخوری نگرفته و می خواهد که از رده های پایین جدول فاصله بگیرد.

پرسپولیس تهران در شش هفته گذشته ۳ پیروزی و ۳ شکست داشته است. آن ها همچنین ۳ گل زده اند و ۴ گل نیز خورده اند و با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول جای دارند. سرخ ها برای بازی فردا شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

در آن سوی میدان پیکان تنها یک پیروزی داشته است و ۲ تساوی و ۳ شکست نیز داشته و با ۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند. پیکانی ها همچنین آمار ۱۲ گل زده و ۱۲ گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند.

همچنین این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.

شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس دچار محرومیت بود، اما با اعلام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، رای محرومیت او تعلیقی شد تا بتواند مقابل پیکان بازی کند. او که در لیست بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با شاگردان فرکی نبود، به اردوی پیش از بازی دعوت شد تا رو در روی پیکان بازی کند.

با حضور خلیل زاده در خط دفاعی تیم سرخپوش، بازهم سید جلال حسینی نیمکت نشین خواهد شد تا او همراه با کنعانی زادگان بازی کند. از سویی دیگر محمد انصاری و مهدی شیری نیز در دفاع چپ و راست قرار می‌گیرند.

خبر دیگر اینکه فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی همچنان محروم هستند و رو در روی پیکان بازی نمی‌کنند.

نتایج آخرین بازیهای رو در روی دو تیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۵
لیگ برتر ایران
پیکان   ۰ – ۲  پرسپولیس

۱۳۹۷/۰۸/۲۸
لیگ برتر ایران
پرسپولیس   ۲ – ۱  پیکان

۱۳۹۶/۱۱/۰۶
لیگ برتر ایران
پیکان  ۱ – ۳  پرسپولیس

۱۳۹۶/۰۶/۲۶
لیگ برتر ایران
پرسپولیس  ۰ – ۱  پیکان

۱۳۹۶/۰۱/۱۶
لیگ برتر ایران
پرسپولیس  ۲ – ۰  پیکان

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ