عکس جدید معین (خواننده) در کنار همسرش

0

معین در سوم سپتامبر ۲۰۱۹ با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

در بیست و ششمین سالگرد ازدواجمان براى شما عزیزان آرزوى خوشبختى و تداوم کانون گرم خانواده را داریم.

نصرالله معین نجف‌آبادی با نام هنری معین متولد ۲۹ دی ۱۳۳۰ در نجف‌آباد، اصفهان ، خوانندهٔ سرشناس موسیقی سنتی و پاپ ایرانی ساکن لس‌آنجلس است. او از ۱۸ سالگی با شروع یادگیری گوشه‌ها و دستگاه‌های آوازی ایران در نزد اساتیدی چون تاج اصفهانی و حسن کسایی پا به عرصهٔ موسیقی و آواز گذاشت. نخستین ترانه‌ی رسمی او، قطعه ای به نام «یکی را دوست می‌دارم» بود که در سال ۱۳۵۷ انتشار یافت و سبب شهرت او شد. معین پس از وقوع انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ایران و در نتیجه اعمال محدودیت‌هایی بر روی فعالان عرصهٔ موسیقی، ناچار به مهاجرت از ایران به سوی ایالات متحده ی آمریکا شد و در آنجا فعالیت خود را با انتشار نخستین آلبوم رسمی خود به نام «می‌پرستم» پی گرفت. عموم آثار شنیدهٔ شده از معین، حاصل همکاری‌های او با دیگر هنرمندان مهاجر ایرانی است. او در کارنامهٔ هنری خود، ۲۵ آلبوم رسمی ثبت کرده‌است که آخرین آن، «آلبوم طلوع» نام دارد و در سال ۱۳۸۶ منتشر شد. معین تاکنون برنامه‌های متعددی در تالارهای مطرح جهان از جمله «تالار یونیورسال» و تالار روباز «گریک تئاتر» لس آنجلس، و «خانهٔ اوپرا دبی» اجرا کرده‌است.

ازدواج و همسر اول و دوم معین

معین در سال ۱۳۶۸ در سن ۳۸ سالگی با خانمی اسپانیایی ازدواج کرد. وی در همان سال آلبوم «صبحت به خیر عزیزم» را روانه بازار کرد. دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۰ اولین فرزندش، پریچه (پری کوچک) متولد شد.

همسر هنرمندان همسر دوم همسر خوانندگان عکس همسر معین خواننده خواننده لس آنجلسی پانته آ همسر معین ازدواج مجدد

عکس معین و همسر دومش پانته آ

معین در سال ۱۳۷۴ از همسر خود جدا شد، و تا مدتی در تنهایی به سر برد. وی در سال ۱۳۷۸ برای بار دوم ازدواج کرد. همسر دوم وی خانمی ایرانی به نام «پانته آ» است که از وی دختری به نام «ستاره» دارد. معین هم‌اکنون مقیم آمریکا است و در انسینو، لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

همسر هنرمندان همسر دوم همسر خوانندگان عکس همسر معین خواننده خواننده لس آنجلسی پانته آ همسر معین ازدواج مجدد

عکس معین و منیژه دولت ( هنرمند تاجیک)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ