پیشنهاد نوروزی نرگس محمدی: در جواهرده میرزاقاسمی بخورید

0

یکی از بازیگرانی که به سفر علاقه زیادی دارد، نرگس محمدی است.


ثنا بانو یا همان ستایش جمعه شب‌های ما که اغلب سکانس‌های مجموعه تلویزیونی ستایش ۲ را در شمال کشور پشت‌سر گذاشته، علاقه زیادی به شهرهای شمالی و از میان آنها، ارادت خاصی به رامسر و روستای جواهرده دارد.

هفت سین نرگس محمدی نرگس محمدی در شمال نرگس محمدی جدید نرگس محمدی ثنا بانو

او در پیشنهاد سفر نوروزی درباره سفر به شمال و روستای جواهرده می‌گوید: «بازی در مجموعه تلویزیونی ستایش مرا با جذابیت‌های خاص و ویژه‌ای از شمال کشور آشنا کرد. از طرف دیگر حضورم در رامسر باعث شد تا علاقه خاصی به این شهر و روستاهای زیبایش پیدا کنم. روستای جواهرده یکی از روستاهای زیبا و دوست‌داشتنی این شهر شمالی است. رامسر هر چند دریا و ساحل ندارد اما آنقدر جنگل‌های زیبا و آرامش‌بخش دارد که جای خالی دریا را برای مسافران پر می‌کند».

نرگس محمدی در توضیح چشم‌اندازهای تاریخی جواهرده این‌طور حرف می‌زند: «کوه‌های سه برارک، خش چال و سماموس در جواهرده مناطق زیبا و دوست‌داشتنی برای علاقه‌مندان به کوهنوردی و کوهپیمایی هستند. از طرف دیگر چشمه‌های شیخ خان، سلیمان، آب بن و آبعلی درون روستا قرار دارند و چشمه برتل در ارتفاعات غرب روستا واقع شده است.» محمدی که به رامسر علاقه زیادی پیدا کرده، در پایان پیشنهادهایش تاکید می‌کند که حتما به‌عنوان سوغاتی رب انار، آلوچه، بهارنارنج، نمد، کوزه و جوراب پشمی از جواهرده بخرید و تا می‌توانید در روزهای حضورتان در این روستا میرزا قاسمی، کباب ترش، بادمجان قلیه و غذای محلی دیگر بخورید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ