زمان بازی رئال مادرید و گالاتاسرای

0

سه شنبه شب شاهد جدال دو تیم یک امتیازی و قعر نشین گروه A رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را شاهد خواهیم بود.

اطلاعات بازی

  • تاریخ برگزاری: سه شنبه | ۳۰ مهر ۱۳۹۸
  • ساعت بازی: ۲۲:۳۰ به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه تورک تلکام | استانبول
  • داور بازی: دنیله اورساتو

پیش بازی

بعد از ثبت اولین شکست فصل رقابت های لالیگا، رئال مادرید به ترکیه سفر می کند تا سه شنبه مقابل گالاتاسارای قرار بگیرد. مادریدی ها تنها ۱ امتیاز در این گروه جمع کرده اند و هم امتیاز با گالاتاسارای هستند.

گالاتاسارای در ۷ بازی اروپایی اخیر خود موفق به کسب برد نشده که همین باعث می شود در آستانه دیدار مقابل رئال مادرید، اعتماد به نفس چندانی میان هواداران آنها موج نزند. آنها در دیدار نخست خود مقابل بروخه به تساوی ۰-۰ دست یافتند و سپس در خانه با نتیجه ۱-۰ مغلوب پاری سن ژرمن شدند. دو دیدار متوالی مقابل رئال مادرید، مشخص خواهد کرد که آیا شاگردان فاتح تریم امیدی برای ادامه رقابت ها خواهند داشت یا خیر. این درحالی است که گالاتاسارای هر ۵ دیدار اخیر خود مقابل رئال مادرید را واگذار کرده و در دو شکست اخیر، ۱۰ گل دریافت کرده اند.

قهرمان فصل گذشته لیگ ترکیه که ۲۲ـمین قهرمانی آنها بود، امسال وضعیت خوبی در لیگ داخلی ندارد و از ۸ بازی خود تنها سه برد کسب کرده و در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. با توجه به اینکه احتمالاً پاریسی ها مشکلی در کسب پیروزی مقابل بروخه نخواهند داشت، کسب امتیاز مقابل رئال مادرید می تواند تیم فاتح تریم را در موقعیت خوبی قرار دهد؛ هرچند که آنها در ۱۷ بازی اخیر خود مقابل لوس بلانکوس تنها یک بار پیروز شده اند و ۱۲ بار هم شکست خورده اند.

در طرف مقابل رئال مادرید با شکست ۱-۰ مقابل مایورکا، صدر جدول رقابت های لالیگا را به بارسلونا واگذار کرد و تاکنون هم در رقابت های اروپایی عملکرد ناامید کننده ای داشته اند. شکست ۳-۰ بازی نخست مقابل پی اس جی، که ستاره های اصلی خود را هم در اختیار نداشت، با تساوی ۲-۲ خانگی مقابل بروخه، وضعیت بد شاگردان زیدان را تکمیل کرد. از سال ۲۰۰۹/۱۰، سال گذشته اولین باری بود که رئال مادرید موفق به راهیابی به نیمه نهایی رقابت ها نشد و بدتر اینکه، از ۵ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان، ۳ بازی را واگذار کرده اند و در هر سه شکست، ۳ گل یا بیشتر دریافت کرده اند.

رادامل فالکائو از ناحیه آشیل آسیب دیده و گمانه زنی های زیادی وجود دارد که ستاره کلمبیایی نمی تواند آماده حضور مقابل رئال مادرید شود. او ۴ بازی اخیر تیمش را به خاطر این مصدومیت از دست داده است. ماریو لمینا و امره آکبابا هم دیگر بازیکنان مصدوم میزبان هستند.

برای رئال مادرید هم ناچو، لوکا مودریچ، گرت بیل و آسنسیو به علت مصدومیت غایب خواهند بود اما ادن هازارد و دنی کارواخال به همراه تونی کروس، بعد از غیبت مقابل مایورکا، به ترکیب تیم باز خواهند گشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ