زمان بازی بارسلونا و اسلاویا پراگ

0

تیم‌های اسلاویا پراگ و بارسلونا در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مشخصات بازی

زمان بازی | چهارشنبه، ۱آبان ۹۸

ساعت | ۲۲:۳۰

محل برگزاری بازی | ورزشگاه سینوبو

داور بازی | بابی مادن از اسکاتلند

پیش بازی

هفته سوم دور گروهی. بارسا که فصل را خوب شروع نکرده بود، در این هفته‌ها با بازگشت مسی به فرم ایده آلش نزدیک شده و چند برد متوالی به دست آورده است. بارسا حالا به صدر جدول لالیگا صعود کرده و با برد ارزشمند و البته دشواری که برابر اینتر کسب کرد، به همراه دورتموند در صدر جدول گروهش در لیگ قهرمانان قرار دارد. بارسا در این هفته‌ها یک گام رو به جلو در بهبود خط دفاعی برداشته، دی یونگ در خط میانی خوش می‌درخشد و مثلث msg نیز هماهنگ نشان می‌دهد. گریزمان در بازی با ایبار کیفیتش را ثابت کرد و دمبله هم منتظر فرصت است. همه این شرایط یعنی روی کاغذ بارسا باید برنده دیدار فرداشب مقابل نماینده چک باشد. بارسا آخرین بار در سال ۲۰۱۱ به این کشور سفر کرده بود. در دیدار فردا اومتیتی و سرجی روبرتو به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود. پیکه و سمدو در کنار آلبا و لنگلت به ترکیب برمی‌گردند و در خط میانی حضور آرتور و دی یونگ قطعی است. ضلع سوم نامعلوم است. طبعا مسی، سوارز و گریزمان بازی را از ابتدا شروع خواهند کرد.

در این راستا لیست بارسلونا برای این دیدار اعلام شد که به شرح زیر است: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، آرتور، سوارس، مسی، دمبله، نتو، لنگلت، واگه، گریژمان، آلبا، دیونگ، ویدال، جونیور، پنا و آنسو فاتی.

غایبان بازی

تیم میزبان در این بازی غایبی ندارد.

تیم میهمان نیز در این بازی اومتیتی و سرجی روبرتو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. کارلس پرز و کارلس آلنیا هم از لیست خط خوردند.

بهترین بازیکنان دو تیم در لیگ برتر

تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بهترین پاسور گل
اسلاویا پراگ توماس سوشک (۷.۴۲) اولاینکا (۱)
بارسلونا لیونل مسی (۷.۹۶) سوارز (۲) مسی و ویدال (۱)

نکات آماری بازی

  1. بارسلونا در ۱۳ بازی از ۱۴ بازی آخرش در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ