چند دقیقه برای یک عمر

0

پویش ملی آگاهی‌رسانی از سرطان پستان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و مای‌لیدی یکساله شد

سال گذشته در همین روزها بود که موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و شرکت زرین‌ رویا از همکاری مشترک برای اتفاقی مهم خبر دادند؛ اتفاقی که به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های روز درباره سلامتی زنان می‌پرداخت. نتیجه این همکاری به پویشی ملی تبدیل شد که طی یک سال، به دستاوردهای مهمی در کشور رسید؛ آشنایی بیش از چند هزار نفر از زنان در سراسر کشور با روش‌های خودآزمایی و شناخت سرطان پستان.

موسسه خیریه بهنام دهش پور مای لیدی شرکت زرین‌ رویا سلامت زنان سرطان سینه (پستان) سرطان زنان اسامی موسسات خیریه

پویش ملی همه با هم به پیش، برای جهانی بدون ترس از بیماری سرطان پستان با همکاری دو نهاد خصوصی یعنی موسسه خیریه بهنام ‌دهش‌پور و شرکت زرین رویا با شاخه مای‌لیدی بیش از یک سال است که به آگاه‌سازی در خصوص سرطان پستان می‌پردازد. این پویش امسال نیز با شعار چند دقیقه برای یک عمر به فعالیت خود ادامه داد و به مناسبت آغاز دومین سال فعالیتش از ۳۰ مهر تا ۳ آبان‌ماه، فعالیت‌هایی در جهت آگاه‌سازی زنان درباره سرطان پستان در تهران و سایر شهرستان‌ها به انجام رساند. مهرنوش مقبل، نایب رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه بهنام دهش‌پور درباره شروع همکاری شرکت زرین‌ رویا و این موسسه گفت: «از پاییز سال ۹۲ برنامه غربالگری سرطان پستان در دستور کار موسسه قرار گرفت. ما تصمیم گرفتیم زنان را یک مرحله قبل از ابتلا به سرطان پستان آگاه کنیم. این امر با خودآزمایی‌های ماهیانه امکان‌پذیر خواهد بود. موفقیت این برنامه و ادامه آن باعث شد در سال ۹۷، شرکت زرین‌ رویا با برند مای‌لیدی با ما همراه شود تا امروز از طریق این همکاری فعالیت‌های مهم و بزرگی در حوزه اطلاع‌رسانی سرطان پستان انجام گیرد.»

گفتنی است یکی از فعالیت‌های شرکت زرین رویا در بحث مسئولیت اجتماعی سازمانی، ارتقای آگاهی و سطح سلامت خانواده‌هاست. به همین دلیل است که در راه‌اندازی و اجرای کمپین‌هایی نظیر «همه با هم به پیش، برای جهانی بدون ترس از بیماری سرطان پستان» پیش قدم شده است. مصطفی میزبان مدیرعامل شرکت زرین ‌رؤیا در این باره گفت: «شرکت زرین ‌رویا نه تنها در زمینه تولیدات با کیفیت برای جامعه بلکه در زمینه مسئولیت اجتماعی هم باید یک شرکت پیشرو باشد تا بتواند باری از مسئولیت‌های اجتماعی روی دوش جامعه بردارد. ما باور داریم که سلامت جامعه با سلامت خانواده تعریف می‌شود و رکن مهم سلامت خانواده، سلامتی مادران و زنان است. در همین راستا تلاش می‌کنیم با برند مای‌لیدی، نقش خودمان را به عنوان حامی سلامت خانواده و زنان ایرانی ادا کنیم.»

موسسه خیریه بهنام دهش پور مای لیدی شرکت زرین‌ رویا سلامت زنان سرطان سینه (پستان) سرطان زنان اسامی موسسات خیریه

آرش طوسی معاون فروش و بازاریابی شرکت زرین ‌رویا نیز در خصوص فعالیت‌‌های انجام شده طی یک سال گذشته این‌گونه توضیح داد: «در این مدت نزدیک به چندهزار نفر از زنان کشورمان در سازمان‌های مختلف در زمینه خودآزمایی توسط تیم محترم موسسه خیریه بهنام دهش‌پور آموزش دیدند. همچنین در داخل بسته محصولات مای‌لیدی بروشورهای خودآزمایی قرار گرفته و به دست میلیون‌ها زن ایرانی در اقصی نقاط ایران رسیده است. این بروشورها همچنین در نقاط فروش، داروخانه‌ها و تمامی مراکز بهداشتی و درمانی در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.»

طوسی با اشاره به این که نتایج این پویش بسیار مثبت ارزیابی شده اما برای سرعت دادن به این آگاهی‌بخشی می‌بایست اقدامات وسیع دیگری نیز صورت گیرد گفت: «ما هنوز اول راهیم و باور داریم که با همکاری دلسوزانه و اثرگذار تمامی نهادها در کنار هم، می‌توان اقدامات بیشتری در بخش آموزش و سلامت بانوان انجام داد.»/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ