ساعت بازی استقلال و صنعت نفت آبادان تغییر نمی کند

0

باشگاه استقلال خواستار تغییر ساعت برگزاری بازی استقلال و صنعت نفت آبادان شده است. طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ استقلال و صنعت نفت آبادان سه شنبه چهاردهم آبان ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در مصاحبه‌ای اظهار داشت: پس از همکاری همه جانبه باشگاه استقلال درباره تغییر ساعت بازی دیروز در تبریز، از سازمان لیگ و سایر نهادهای تصمیم‌گیرنده می‌خواهیم که ساعت بازی روز سه‌شنبه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان را از ساعت ۱۵:۳۰ به ساعت ۱۸ تغییر بدهند تا هواداران بیشتری جهت تماشای بازی به ورزشگاه بیاییند.

«سعید فتاحی» در این خصوص اظهار داشت: امکان تغییر ساعت بازی دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان وجود ندارد و این مسابقه طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه روز چهارشنبه مصادف با شهادن امام حسن عسکری (ع) است بازی استقلال و صنعت نفت ابادان پیش از اذان مغرب باید به پایان برسد و تحت هیچ شرایطی تغییر ساعت برگزاری این مسابقه امکان پذیر نیست.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: بازی تراکتور و سپاهان نیز در همین روز و همچون بازی استقلال و صنعت نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد و و تغییری در در زمان این مسابقه نیز صورت نخواهد گرفت.

از هفته دهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران دو بازی برگزار خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است:

استقلال – صنعنت نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه آزادی

سپاهان- تراکتور ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه نقش جهان

منبع: ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ