ساعت بازی سپاهان و تراکتور امروز

1

تاریخ و زمان بازی تراکتور و سپاهان ،ساعت بازی تراکتور و سپاهان امشب ، بازی تراکتور و سپاهان امروز ساعت چند است؟

پخش زنده بازی سپاهان و تراکتورسازی امروز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰

بازی سپاهان و تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰ انجام می شود.

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تبریز اخبار تیم تراکتورسازی اخبار باشگاه سپاهان

لیگ برتر فوتبال سپاهان و تراکتور ساعت ۱۴:۳۰ شبکه ورزش

تماشای آنلاین فوتبال سپاهان و تراکتور امشب شبکه ورزش زنده

شما می ‌توانید بازی را زمانی که شروع می شود از لینک زیر مشاهده بفرمایید.

یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم لیگ برتر که دوشنبه ۹ اسفندماه برگزار می‌شود، دوئل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان است؛ دیداری که در آن تراکتور برای فرار از منطقه سقوط به لیگ یک به ۳ امتیاز آن نیاز دارد و در مقابل سپاهان برای تثبیت موقعیت سوم جدولی و پایان دادن به روزهای پرنوسان و بحرانی خود، برای کسب برد به تبریز سفر می‌کند.

دیدار رفت این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما حالا برای بازگشت کاملاً شرایط تغییر کرده است، چرا که دو تیم در شرایطی بحرانی به سر می‌برند و نکته‌ی مهم‌تر پایان همکاری سولدو با تراکتور و استعفای نویدکیا از هدایت سپاهان است تا برای نخستین‌بار در تاریخ دوئل‌های این دو تیم، بدون سرمربی به مصاف هم بروند!

بعد از برکناری سولدو، مدیران تراکتور با ساغلام مذاکراتی را انجام داده‌اند اما در فاصله ۴۸ ساعت تا انجام این مسابقه هنوز تکلیف سرمربی تراکتور مشخص نیست؛ در مقابل مدیران سپاهان استعفای نویدکیا را رد کردند اما این سرمربی جوان حاضر به ادامه همکاری نیست و مجدداً از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

باید دید در آستانه دیدارهای هفته‌ی بیستم لیگ برتر، آیا مدیران تراکتور و سپاهان موفق می‌شوند تکلیف کادرفنی خود را برای ادامه فصل مشخص کنند یا در اتفاقی جالب‌توجه و عجیب، دو تیم با کادرفنی موقت در بازی هفته بیستم مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. AMIRALI TAHRI می گوید

    سپاهان ۲۱ میبره