جومونگ و مادرش در جشن نوروز ۹۳ / عکس

5

جشن بزرگ نوروز در چهارمین روز از بهار به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی در یکی از تالارهای سئول پایتخت این کشور برگزار شد.

در این جشن که ایرانیان مقیم شهرهای سئول، دایگو، بوسان، دیجون و دیگر شهرهای کره جنوبی حضور داشتند یک میهمان ویژه داشت.

همسر سونگ ایل گوک همسر جومونگ سونگ ایل گوک زن سونگ ایل گوک زن جومونگ جونگ سونگ یون بیوگرافی سونگ ایل گوک

سونگ ایل گوک هنرپیشه معروف کره ای که نقش آفرینی وی در سریال جومونگ موجب شهرتش در میان ایرانیان شده است در این مراسم حاضر شد و مورد استقبال قرار گرفت .

سونگ ایل گوک (۴۲ ساله)  فارغ التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چئونگ جو می‌باشد. او نوهٔ کیم دو هان (پسر کیم جو جین فرماندهٔ جنبش استقلال کره در ابتدای سده ۱۹) و پسر کیم ایول دونگ بانوی بازیگر کره‌ای است.

او در ۱۵ مارس ۲۰۰۸ با یک قاضی دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد. جشن عروسی آن‌ها در هتل شرایتون واکرهیل سئول برگزار شد و صاحب سه قلوهایی به اسم: Dae Han (یعنی کره) ، Min Kook (یعنی جمهوری ) ، Man Se  (یعنی زندگی) شدو نام همسرش جونگ سونگ یون میباشد.

حضور بدون اعلام قبلی جومونگ در جشن نوروز ایرانیان حضار ایرانی و کره ای جشن را شگفت زده کرد.

جومونگ به زبان فارسی آغاز سال نو را تبریک گفت و از اینکه توانسته پلی برای ارتباطات و تعامالات فرهنگی دو ملت ایران و کره باشد ، ابراز خوشحالی و شادمانی کرد.

وی گفت که تمام توان خود را برای تعالی هر چه بیشتر فرهنگی میان دو کشور کره جنوبی و ایران انجام خواهد داد .

مادر جومونگ نیز که خود هنرپیشه بوده و در حال حاضر نماینده پارلمان این کشور و عضو کمیته علوم و نوآوری است با تبریک عید نوروز به ایرانیان، از تلاش خود و سایر نمایندگان پارلمان برای برقراری ارتباطات سیاسی و فرهنگی عمیق تر بین دو کشور خبر داد.

همسر سونگ ایل گوک همسر جومونگ سونگ ایل گوک زن سونگ ایل گوک زن جومونگ جونگ سونگ یون بیوگرافی سونگ ایل گوک

خواندن اشعار حماسی به زبان کره ای، اجرای موسیقی سنتی ایرانی و آذری توسط دانشجویان ایرانی مقیم به همراه سرودخوانی، اجرای نمایش و خواندن اشعار فارسی توسط دانشجویان ایران شناسی از دیگر بخش های برنامه امسال جشن نوروز در سئول بود.

نمایشگاه عکسی از اماکن دیدنی ایران نیز در ورودی سالن روحیه و حس خاصی به شرکت کنندگان بخشید.

ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. الهه می گوید

    سلام من الهه هستم ۱۵ سالمه می خواستم به اطلاع تون برسونم تا سونگ ایل گوک عکسی از همسرش به دلیل مسائل امنیتی در اینترنت منتشر نکرده است

    1. یزدان اولیای وینه می گوید

      تواز کجا میدانی

  2. سرورم می گوید

    باید به عر ضتون برسونم سن جومونگ ۴۲ سال نیست لطفا رسیدگی نماییدپ

  3. سعیدسعیدی‌آزاد می گوید

    سلام
    میدونی‌‌سفر‌دانگیمیونگ‌به‌ایران‌لطمه‌شدید‌به‌مردم‌ایران‌زد؟کافران‌از‌خدا‌بی‌خبره‌حقوق‌بشرگفتند‌مردم‌ایران‌دیدنش‌خوشحال‌شدند‌ما‌هم‌ببهشون‌لطمه‌میزنیم

  4. یزدان اولیای وینه می گوید

    عیدنوروزسال ۹۸امدایران