مخمل کوه کجاست؟ +آدرس و مسیر

0

جایی که به خاطر گلسنگ‌هایش به مخمل ‌کوه معروف است. مخمل کوه به عنوان بخشی از دره تاریخی خاید آلو قسمتی از شهر خرم‌آباد را در دامن خود جای داده‌ است.

آدرس و مسیر دسترسی مخمل کوه

این منطقه در ۱۵ کیلومتری شمال شرق خرم‌آباد، در مسیر الشتر قرار دارد. کافی‌ست بعد از رسیدن به میدان ۲۲ بهمن تا انتهای بلوار ولیعصر برانیم. فاصله این منطقه تا الشتر زیاد نیست. تنها با ۳۵ کیلومتر رفتن به سمت خرم‌آباد، به کوه‌های یکدست سبزرنگ می‌رسیم.

هفت حوض لرستان عکس مخمل کوه لرستان زیباترین مناطق گردشگری زیباترین مناطق توریستی دنیا جاهای دیدنی لرستان جاهای دیدنی خرم آباد جاهای دیدنی ایران در تابستان جاهای دیدنی ایران آدرس مخمل کوه

گلسنگ‌هایی که در بهار می‌رویند، سنگ‌های سیاه را سبز می‌کنند و جایی را به وجود می‌آورند که از خزه‌های سبز و قهوه‌ایی پوشیده شده. رنگ این مخمل‌ها متغیر است و نمای کوه‌ها را در یک روز سبز سبز و در یک روز به شکل قهوه‌ایی مخملی در می‌آورد.

این منطقه شامل یک کوه بلند، تنگه‌‌ای زیبا به اسم شبیخون و آبشاری به همین اسم است. به صورت کلی اینجا منطقه‌ایست که به پارک جنگلی تبدیل و در آن آلاچیق‌هایی برای مسافران ساخته شده و در مسیرش رستوران‌ها و قلیان‌سراهای زیادی هم وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ