آیا پخش سریال “پایتخت ۳” متوقف می شود؟ / تجمع مردم مقابل استانداری مازندران

0
جمعی حدود ۵۰ نفر از اهالی مازندران با حضور مقابل استانداری نسبت به پخش سریال «پایتخت ۳» اعتراض کرده و خواستار توقف پخش آن شدند.
به گزارش مهر، ۵۰ نفر از مردم مازندران پیش از ظهر پنج شنبه در انتقاد به پخش سریال «پایتخت ۳» مقابل استانداری مازندران تجمع و تحصن کردند و خواستار توقف پخش سریال شدند.
دانلود پایتخت 3 پایتخت 3 استانداری مازندران
این عده نسبت به ادبیات بکار گرفته شده در این سریال، تمسخر و هجو موجود، انعکاس نادرست سنت ها و آداب و رسوم مازندران و ناآشنایی تولیدکنندگان با فرهنگ استان اعتراض داشته و خواهان توقف پخش آن شدند.
سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در پیگیری خبرنگار مهر درباره سریال «پایتخت ۳» با بیان اینکه این سریال هدف و پیام ندارد، اظهار کرد: هزینه‌هایی که برای این سریال شده است در واقع صرف سرمایه‌های نظام است بدون اینکه فایده آموزنده ای داشته باشد.
حسینی یادآور شد: این سریال هیچ پیامی را دنبال نمی کند و اصالت ندارد و وقتی موضوعی اصالت ندارد، نمی توان به جزییات آن پرداخت.
وی با اشاره به اینکه در این سریال موارد مثبتی از جمله احترام به خانواده و بزرگترها وجود دارد، گفت: این نکات مثبت به برخی زوائدی آمیخته شده که آسیب‌زا است.
سریال «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود.
 معاون سیاسی – امنیتی استانداری مازندران با اشاره به تجمع و تحصن مردم برای پخش سریال «پایتخت ۳» در مقابله استانداری مازندران گفته: از تجمع کنندگان خواستار معرفی نماینده شدیم که ۵ نفر بعنوان نماینده آنان انتخاب شده و نظرات خود را به مسئولان ارشد مازندران اعلام کردند.
علیرضا یونسی در خصوص این تجمع اظهار داشته: این تعداد به نمایندگی از سایرین، نظرات خود را به مسئولان ارشد اعلام کردند تا این نظرات به سازمان صدا و سیما انتقال یابد.
وی از جلسه مسئولان استان با ۵ نماینده احتمالا در هفته آینده خبر داد.
معاون استانداری مازندران، با بیان اینکه از آغاز ساخت و تولید این سریال، نظرات و انتقادات بسیاری از صاحبنظران و مسئولان ذی ربط بیان شده، افزوده: تمام این مطالب به گوش مسئولان رسانده شد ولی تصمیم گیری نهایی با مسئولان صدا وسیماست.

به این ترتیب احتمال متوقف شدن پخش سریال پایتخت ۳ نیز دور از ذهن نیست و معلوم نیست با توجه به حجم اعتراضات ادامه این سریال از سیمای کشور پخش خواهد شد یا خیر؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ