آخرین جزییات از مرگ مجری زن صدا و سیما در آتش سوزی + عکس

0
دکتر افخم‌السادات حسینی، کارشناس و مجری برنامه‌های مذهبی و خانوادگی صدا و سیما یکی از قربانیان حادثه مرکبار آتش‌سوزی در نوشهر بود.
 براساس خبرهای دریافتی دکتر افخم‌السادات حسینی کارشناس و مجری برنامه‌های مذهبی و خانوادگی صدا و سیما یکی از قربانیان حادثه مرگبار آتش‌سوزی در نوشهر بود.
مرگ مجری زن خانواده افخم‌السادات حسینی حادثه افخم‌السادات حسینی بیوگرافی افخم‌السادات حسینی افخم‌السادات حسینی آتش‌سوزی در نوشهر
این آتش‌سوزی که در ساعت پنج بامداد امروز در روستای «دُزدَک» نوشهر و در یک ویلای شخصی رخ داده بود که در پی آن چهار نفر در میان شعله‌های آتش جان باختند، یکی از جان باختگان این حادثه خانم دکتر افخم‌السادات حسینی کارشناس و مجری برنامه‌های مذهبی و خانوادگی صدا و سیما بود.
دکتر افخم‌السادات حسینی در سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و دانشجوی مقطع دکترای فلسفه و حکمت اسلامی بود.
وی علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در حوزه علمیه در سطح چهارم نیز تحصیل می‌‌کرد و به عنوان مدرس دانشگاه، مشاور دانشگاه تهران و مبلغ در نهاد رهبری به عنوان کارشناس و مجری صدا و سیما هم فعالیت داشت.
گفته می‌شود؛ علت وقوع حریق مرگبار در ویلای شخصی در روستای «دُزدَک» نوشهر عمدی بوده و آتش اختلافات خانوادگی خانم صاحب ویلا با شوهر سابقش، ویلای شخصی را نیز به آتش کشید.
پرونده این ماجرای تأسف‌بار در کلانتری ۱۲ و آتش‌نشانی نوشهر در حال بررسی و رسیدگی است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ