دستگیری دختران خوش تیپ دزد +عکس

0

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان در تشریح جزئیات خبر دستگیری این سه زن شیک‌پوش طایفه فیوج، گفت: در اواخر خردادماه سال‌جاری ماموران کلانتری ۴۴ ولدآباد از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع سرقتی از مغازه‌ای در منطقه جعفرآباد قرار گرفتند که پس از وصول این خبر، موضوع برای رسیدگی به نزدیک‌ترین گشت انتظامی که در حال رصد حوزه استحفاظی بود اعلام شد. ماموران به محل سرقت اعزام شدند.

عکس زنان شیک پوش عبدالرضا خیرخواهان طایفه فیوج دستگیری دختران دختران دزد دختران خوش تیپ

وی با بیان اینکه ماموران در مسیر اعزام به محل اعلامی وقوع سرقت‌ها به حرکات سرنشینان یک دستگاه خودروی ماتیز مشکوک می‌شوند و سرانجام دستور توقف خودرو را صادر می‌کنند، گفت: راننده خودرو ماتیز به جای توقف به سرعت خود اضافه کرده و ماموران نیز با مشاهده این وضعیت اقدام به تعقیب خودروی ماتیز کردند و پس از تعقیب و گریزی کوتاه مدت، ضمن توقف خودروی ماتیز نسبت به دستگیری سرنشینان آن اقدام و سه زن به نام‌های «شیرین» «سحر» و «سیما» را دستگیر کردند.

خیرخواهان با بیان اینکه پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که «شیرین» و «سحر» نسبت خانوادگی دارند، گفت: بررسی‌های کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس نشان داد که هر سه متهم از سارقان حرفه‌ای عضو طایفه فیوج هستند.

فرمانده انتظامی کرج با بیان اینکه متهمان در ابتدا منکر هر گونه سرقت شدند، گفت: این ادعا در حالی مطرح شد که ماموران در بازرسی از خودروی آنها پنج دستگاه گوشی تلفن‌همراه، دو عدد کارت عابربانک و دو جلد شناسنامه متعلق به غیر و تعداد زیادی اموال مسروقه دیگر کشف و ضبط کردند.

خیرخواهان با بیان اینکه سرانجام سارقان جوان در مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشودند، گفت: این افراد در اعترافات خود عنوان کردند که با استفاده از خودروهای مدل بالا به مغازه‌ها مراجعه کرده و پس از ورود به مغازه، به قصد خرید، دو تن از این زنان صاحب مغازه یا فروشنده را سرگرم کرده و نفر سوم با روش «کش‌روی» اقدام به سرقت از داخل مغازه می‌کرد.

به گفته خیرخواهان، در حال حاضر تلاش ماموران برای شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ