ماجرای انتشار فیلم خصوصی زهرا امیر ابراهیمی توسط مجید بهرامی چیست؟

2

زهرا امیرابراهیمی بازیگر سریال نرگس که سال‌ها پیش به دلیل پخش یک فیلم خصوصی از خودش مجبور به ترک ایران شد در مصاحبه‌ای با یکی از شبکه‌های فارسی زبان مدعی شده شخصی به نام مجید بهرامی فیلم وی را منتشر کرده است.

همسر مجید بهرامی همسر زهرا امیرابراهیمی فیلم لو رفته بازیگران فیلم خصوصی فساد جنسی بازیگران رابطه جنسی بازیگران دانلود کلیپ زهرا امیر ابراهیمی دانلود فیلم زهرا امیر ابراهیمی بیوگرافی مجید بهرامی بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

امیر ابراهیمی مدعی شد: پلیس در ابتدا او را به جرم تولید و توزیع فیلم بازداشت کرد اما در نهایت مشخص شد فردی به نام مجید بهرامی این فیلم را پخش کرده است. به گفته امیر ابراهیمی بهرامی به دلیل انتشار این فیلم به شش سال زندان محکوم شد.

همسر مجید بهرامی همسر زهرا امیرابراهیمی فیلم لو رفته بازیگران فیلم خصوصی فساد جنسی بازیگران رابطه جنسی بازیگران دانلود کلیپ زهرا امیر ابراهیمی دانلود فیلم زهرا امیر ابراهیمی بیوگرافی مجید بهرامی بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی در سال ۱۳۸۵ درگیر انتشار فیلم رابطهٔ جنسی‌اش شد.

با پخش وسیع این فیلم‌ها بر روی اینترنت و سی‌دی‌های خانگی، زهرا امیرابراهیمی در سال ۱۳۸۵ با اشاره به نامزدی پیشینِ خود با مردی که در فیلم حضور داشته، به خبرنگار روزنامه گاردین گفته‌بود: «نامزدم را بعد از آن که در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود.» امیرابراهیمی گفته‌بود: «منکر شباهت‌هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی مذکور با من دارد نیستم زیرا با استفاده از امکانات گریم می‌توان فردی را شبیه دیگری ساخت.» و انتساب آنها به خودش را انکار کرد و آن را یک تهمت ناروا و برچسب غیرانسانی نامید.

در گزارش مصاحبه، گاردین اشاره کرد که «مظنون» اصلی دستگیرشده‌است، و بنا به ادعایِ متهمِ دستگیر شده، زهرا امیرابراهیمی خودش پیشنهاد تهیه و توزیع فیلم را داده بوده‌است، به گفتهٔ مصاحبه گر روزنامه گاردین، در طول این مصاحبه ۴۵ دقیقه ای‌اش این هنرپیشه ایرانی، حجاب کامل داشته و تمام مدت مواظب حفظ آن بوده‌است.

در سال ۲۰۱۹ و در گفتگو با برنامهٔ چندشنبه با سینا، زهرا امیرابراهیمی گفت ابتدا به دوست پسرش که در این فیلم بوده شک کرده بود، اما یکسال بعد از انتشار فیلم، مشخص شده که فیلم را مجید بهرامی پخش کرده‌بوده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. بالام جان می گوید

    ضعیفه ی … حتی در عالم حیوانات هم دوست پسر اینطوری دوست دخترش را نمیکنه!!!!!!!!

  2. قلی می گوید

    اینجوری که تو … میدادی از دوستی و….گذشته بود!اونموقع معلوم بود که حداقل برات یک آپارتمان خریده بود که حسابی از پس و پیش میکردت.