آرسنال انگلیس خواستار جذب بازیکن ۱۹ ساله ایرانی شد

2

روزنامه انگلیسی مترو از پیشنهاد ۲ میلیون یوروریی آرسنال برای جذب سردار آزمون خبر داد.

سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی که در این فصل عملکرد خوبی در روبین کازان روسیه داشته از مدت‌ها قبل مورد توجه چندین تیم قرار گرفته است.
همسر سردار آزمون قرارداد سردار آزمون سردار آزمون روبین کازان بیوگرافی سردار آزمون

 سردار آزمون ۱۹ ساله در رقابت‌های این فصل لیگ روسیه عملکرد خوبی داشته و باعث شده تیم‌هایی چون آرسنال، میلان و یوونتوس تمایل خودشان را برای جذب این بازیکن ایرانی اعلام کنند.

به نوشته این روزنامه باشگاه آرسنال که در جذب بازیکنان جوان سابقه زیادی دارد، بازی‌های سردار آزمون را در تیم ملی جوانان ایران و باشگاه روبین کازان دیده و با مبلغ ۲ میلیون یورو خواستار جذب این بازیکن ایرانی شده است.

سردار آزمون در گفت‌وگو با روزنامه‌های روسیه‌ای از پیشنهاد آرسنال استقبال کرده و حضور در این تیم لندنی را یک افتخار برای خود دانسته است.

به نظر می‌رسد آرسن ونگر اولویت خود را خرید این بازیکن جوان اعلام کرده و مسئولان باشگاه آرسنال برای جذب این بازیکن با باشگاه روبین‌کازان وارد عمل شدند.

سردار آزمون مهاجم جوان و تکنیکی است که سبک بازی او را شبیه لیونل مسی می‌دانند. او در سال ۲۰۱۳ از سپاهان راهی اروپا شد.

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس بازیکن فوتبال اهل ایران است و در تیم جوانان باشگاه فوتبال روبین کازان در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند.

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی به مقام آقای گلی این تورنمت رسید.

سردار آزمون در آذرماه سال ۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست. وی اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین یکی از بازیکنانی است که تیم ملی جوانان درمسابقات انتخابی دربازی با لبنان بهترین بازیکن انتخاب شدو دو گل زد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. volleyball? می گوید

    آقای آزمون که ازدواج نکردن قضیه چیه؟؟

    1. ویانا می گوید

      اصولا تا حرفی پشت سریکی درنیارن…..

      اوضاع همینه……..