۵ هتل با قیمت های مختلف در برلین را بشناسید

0

آیا می‌خواهید از نظر قیمت و  کیفیت چندین هتل مدرن و سنتی را در شهر زیبای برلین بشناسید؟ رزرو هتل برلین فقط با شناخت قبلی این هتل‌ها امکان پذیر است. با شناخت آنها می‌توانید به رزرو اینترنتی هتل‌های برلین بپردازید و از سفرخود لذت ببرید. ضمن اینکه امکان مقایسه قیمت‌ها و خدمات آنها را هم خواهید داشت.

 

رزرو هتل برلین

با سفر به برلین می‌توانید از اقامت شبانه‌روزی در هتل‌های آن لذت ببرید. این شهر برای انواع مقاصد و افراد از جمله خانواده‌ها، گردشگران. سفرهای کاری، سفر برای ماه عسل و…. مناسب است و با خانواده یا به صورت انفرادی می‌توانید به آن سفر کنید.

تیم‌های اختصاصی گردشگری تورها، هرکاری انجام می‌دهند تا احساس راحتی و آرامش کامل در برلین داشته باشید و از یک اقامت راحت و آرام در پایتختی معروف و جهانی برخوردار شوید. این شهر زیبا با داشتن معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری مانند دیوار برلین، برج تلویزیون برلین، پارک‌های زیبا، موزه‌ها، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و موارد دیگر سالانه توریست‌های زیادی را به خود  جلب می‌کند.

حال ما در اینجا به معرفی ۵ هتل با قیمت های متفاوت می‌پردازیم تا از میان آنها مناسب با بودجه خود و امکاناتی که می‌خواهید دریافت کنید، به مقایسه و انتخاب بپردازید.

 

هتل والدورف آستوریا برلین

رزرو هتل خارجی توریستی برلین تور آلمان

۵ ستاره

شارلوتنبورگ، برلین

این هتل در قلب شهر برلین، واقع در نزدیکی مرکز خرید منحصر به فرد Kurfürstendamm قرار دارد. والدورف آستوریا برلین فضای مدرن و زیبایی را به سبک مدرن آرت دکو ساخته است و میهمانان می‌توانند بهترین خدمات و بهترین امکانات را در یک اتاق با کیفیت تجربه کنند. همچنین خدمات رستوران آن عالی است و می‌توانند یکی از بهترین صبحانه‌هایی که تاکنون تجربه کرده‌اند را نوش جان کنند. این هتل ۵ ستاره اتاق‌های تهویه مطبوع، وای فای رایگان و یک رستوران درجه یک را ارائه می‌دهد. میهمانان از استخر و سالن ورزشی رایگان هم می‌توانند استفاده کنند. از این هتل به راحتی می‌توانید به بوتیک‌های زیبا، نقاط فرهنگی، فروشگاه KaDeWe، باغ وحش برلین، تئاتر des Westens (تئاتر)، کاخ شارلوتنبرگ و Opera دویچه (خانه اپرا) بروید. کارمندان حرفه‌ای و خوش برخورد از دیگر مزایای این هتل است. در رزرو اینترنتی هتل‌های برلین حتما این هتل را مدنظر قرار دهید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

هتل آمرون برلین

رزرو هتل خارجی توریستی برلین تور آلمان

۴ستاره

منطقه : Tiergarten

فاصله ۰.۷ مایلی تا مرکز شهر

فاصله ۲.۹ مایلی تا فرودگاه برلین آلمان

 

تجربه هتل آمرون، تجربه هتلی ۴ ستاره و رویایی در برلین است، تنها فاصله ۰.۷ مایلی تا مرکز شهر و سایر جاذبه‌های محلی دارید و وای فای رایگان در تمامی این هتل ارائه شده است. هر یک از اتاق‌ها، اتاق‌های سوئیت و سوئیت‌های دونفره، از طراحی مدرن آرت دکو بهره می‌برند. کارمندان حرفه‌ای صمیمی نظر مسافران این هتل را به خود جلب می‌کنند. اتاق‌ها بسیار زیبا و دوست داشتنی و تختخواب‌ها بسیار راحت هستند. رستوران و کافه شیک این هتل مکانی است تا بتوانید از آن برای همنشینی با عزیزانتان لذت ببرید. رزرو هتل برلین از علی بابا یکی از راه های آسان و راحتی است که می‌توانید این در این هتل اقامت داشته باشید.

 

هتل هل میت

رزرو هتل خارجی توریستی برلین تور آلمان

۳ ستاره

کیفیت زندگی و تفریحاتی آرامش بخش انتخاب شماست!

هتل هل میت در مکان خوبی در برلین واقع شده و دارای مسیر حمل و نقل خوبی است که از طریق آن می‌توانید به سرعت و با اطمینان به کلیه مناظر، جاذبه‌های تاریخی و مکان‌های مهم در شهر  برسید.

هتل هل میت برلین قیمت مناسب و خدماتی بی‌نظیر دارد، البته این هتل نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت‌های بی‌نظیری دارد که برای یک هتلی مدرن در  پایتخت آلمان مناسب است. میهمانان از قیمتی مناسب برای اقامت در شهر بهره می‌برند که شما را به ماندگاری در برلین دعوت می‌کند و در عین حال شما را قادر می‌سازد به سرعت به مرکز شهر بروید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید. موقعیت مکانی مناسب هتل می‌تواند شما را با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و شبکه حمل و نقل سریع و مطمئن به هر قسمتی از شهر ببرد. برای رفتن به این هتل می‌توانید به رزرو هتل از علی بابا بپردازید.

 

هتل ۱۰۳

رزرو هتل خارجی توریستی برلین تور آلمان

۲ ستاره

منطقه : Prenzlauer Berg

فاصله ۳.۸ مایلی تا مرکز شهر

فاصله ۵.۰ مایلی تا فرودگاه تگل برلین

برای رزرو هتل برلین، هتل ۱۰۳ یکی از بهترین پیشنهادات است. هتل ۱۰۳ به دلیل موقعیت مکانی مناسب در برلین، یک پایگاه خارق‌العاده برای گشت و گذار در شهر است. این هتل تنها ۶ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و موقعیت استراتژیک هتل ، تضمین می‌کند که میهمانان می‌توانند به سرعت و به راحتی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری برسند. هتل امکانات گسترده‌ای از جمله وای فای رایگان را در کلیه اتاق‌ها، مناسب سازی برای معلولان، حمام و اتاق‌های خانوادگی ارائه می‌دهد. با رزرو هتل برلین از علی بابا این هتل جذاب را رزرو کنید.

محیط هتل ۱۰۳ در هر اتاق برای مهمانان بسیار زیبا و فانتزی است. اتاق‌هایی برای افراد غیر سیگاری، سیستم گرمایش، دسترسی به اینترنت، تلویزیون و حمام تنها معدودی از امکانات موجود در این هتل هستند. هتل دارای امکانات فوق العاده‌ای از جمله زمین بازی کودکان، بیلیارد و  باغ است که به شما کمک می‌کنند پس از یک روز مهیج در شهر، استراحت کنید. هتل ۱۰۳ به دلیل موقعیت مکانی عالی و امکانات عال ، از بسیاری جهات نیازهای مسافران را برآورده می‌کند.

 

هتل بونگارد   Hotel Bongard

رزرو هتل خارجی توریستی برلین تور آلمان

۱ ستاره

منطقه : برلین – Berlin

فاصله ۵.۲ مایلی تا مرکز شهر

هتل بونگارد برلین با وجود یک ستاره بودن بسیار زیبا و جذاب است. فاصله ۲.۷ مایلی تا فرودگاه تگل برلینهتل بونگارد، آسایش و راحتی شما را در مسافرت کاری یا تعطیلات در برلین فراهم می‌کند. هتل طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مهمانان اقامت فراموش نشدنی داشته باشد. برای بهره‌مندی میهمانان، پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارد. بیشتر اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی و مجهز شده‌اند که میهمانان احساس می‌کنند در خانه‌شان هستند. هتل فعالیت‌های تفریحی متنوعی را ارائه می‌دهد. فضای استقبال و خدمات عالی تنها چند مورد از مزایای هتل بونگارد است. رزرو اینترنتی هتل های برلین تنها راهی است که می‌توانید از خدمات این هتل های زیبا و جذاب استفاده کنید.

با معرفی که از هتل‌های مختلف برلین ارائه شد، به راحتی می‌توانید از میان آنها مناسب‌ترین با شرایط خود را انتخاب کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ