کتایون ریاحی در کنار همسرش مسعود بهبهانی +عکس

0

مسعود بهبهانی همسر دوم کتایون ریاحی است که همانطور که گفته شد بیشتر از فرشید رحیمیان نامش در رسانه ها اعلام شده است .

مسعود بهبهانی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است و بیشتر در آن طرف آب ها حضور دارد و بر طبق گفته ها از میلیاردهای ایرانی است .

کتایون ریاحی دو بار ازدواج کرده است که فرشید رحیمیان همسر اول وی  و مسعود بهبهانی همسر دوم وی می باشد .

فرشید رحیمیان همسر اول کتایون ریاحی است که البته در رسانه های ایرانی کمتر نام و نشانی از فرشید رحیمیان دیده میشود و بیشتر سایت ها و رسانه ها به همسر دوم وی اشاره کرده اند .

کتایون ریاحی و همسرش فرشید رحیمیان صاحب یک پسر شده اند که بیشتر با کتایون ریاحی دیده شده است و آن پوریا رحیمیان می باشد .

همسر کتایون ریاحی همسر دوم بازیگران همسر بازیگران مسعود بهبهانی کیست فرزند کتایون ریاحی بیوگرافی کتایون ریاحی بیوگرافی فرشید رحیمیان بیوگرافی پوریا رحیمیان اینستاگرام کتایون ریاحی ازدواج مجدد بازیگران ازدواج کتایون ریاحی

مراسم معرفی سفیر جدید «مهرآفرین» ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۰ درسالن همایش های «میلاد» محل برگزاری نمایشگاه بین المللی، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که اجرای آن را فرزاد حسنی بر عهده داشت، گروه ارکستر موسیقی سازهای بادی تهران به سرپرستی “سینا ذکایی” قطعاتی را اجرا کرد.

بعد از پخش فیلم کوتاه چهار دقیقه ای؛ محمد سریر، لوریس چکناواریان،مهدی همایونفر، علیرضا قربانی و رزیتا حفیظ روی صحنه آمدند و به همراه رهبر گروه “جاوید مجلسی” مدال و لوح سپاس را به اعضای جدید سفیریاران مهرآفرین اهدا کردند.

در ادامه این مراسم فاطمه دانشور در یک فیلم ویدئویی به ایراد سخنانی درباره ۶سالگی مهرآفرین پرداخت.

همچنین «سیمین حقی» شاهنامه شناس معاصر کشور روی صحنه آمد و با یادآوری اینکه ده بهمن روز جشن سده ایرانیان است در معرفی دومین سفیر این دوره مهرافرین گفت: امشب میزبان دومین سفیر مهرآفرین هستیم. سپاس از همسرش «آقای بهبهانی» که همیشه حامی انسان‌های فرهنگ دوست بوده‌اند. این بانو به حق شایسته حضور در این موسسه است و امیدوارم بتواند در این راه به تعالی برسد.

علی معلم هم سفیر دوم مهرآفرین را این گونه معرفی کرد: در میان ۷۰میلیون جمعیت کشورمان کمتر از هزار نفر بازیگر سینما هستند. از میان این هزار نفر حدود ده درصد بین مردم شناخته شده اند و از این عده کمتر از سی نفر هستند که حیطه شخصی زندگی حرفه ایشان دستخوش مسایل حاشیه ای نشده است. این افراد از بدست آوردن شهرت خوشحالند چون شهرتشان را از لطف مردم می دانند نه از خود. اگر عزت الله انتظامی را امروز همه میشناسند نه فقط به خاطر بازی خوبش بلکه بیشتر برای خلق و خوی و اخلاق انسانیش است.

وی ادامه داد: محبوبیت فردین تنها به خاطر بازیگریش نبود بلکه محبتش و نحوه سلوکش با مردم او را بین همه عزیز کرد.

وی تصریح کرد: صاحبان مقام کشور باید قدر این هنرمندان را بدانند و واقف باشند اگر قرار است حضور این افراد نادیده گرفته شود چیزی از مردم هم باقی نمی ماند چراکه اینها ضامن فرهنگ یک ملت هستند.

علی معلم با ذکر نام “کتایون ریاحی” به عنوان سفیر دوم مهرآفرین این دوره اظهار کرد: ریاحی با شایستگی و گزیده کاری، حرفه هنری خود را آغاز کرد و به اختیار خودش به حرفه اش پایان داد.

وی یادآور شد: او سال گذشته بعد از دریافت جایزه اش برای بازی در سریال “یوسف پیامبر” پایان کار خود را اعلام کرد اما به نظر من برای اهل فکر پایان وجود ندارد. برای ما که این روزها شاهد سقوط اخلاقی عجیب و خطرناکی در جامعه شاهد هستیم حضور چنین افرادی موثر است. مدت هاست در حوزه های مختلف فرهنگ، هنر، اقتصاد، سیاست و … رفتار خوبی از خود نشان نمی دهیم، امیدوارم محافلی از این دست با حضور چنین افرادی کمک کند با هم مهربان تر باشیم و بیشتر بیندیشیم.

آزیتا موگویی” نیز در معرفی سفیرجدید مهرآفرین توضیح داد: کشور ما نیازمند مادرانی است که بتوانند بچه های خوب تربیت کنند بچه هایی که به درستی میراث گذشتگانشان را حفظ کنند. تقدیر و جبر مسیر بعضی آدم ها را تغییر می دهد و به جایی می کشد که در تصورشان نیست. صحبت از کتایون ریاحی هم سخت است هم آسان.

وی ادامه داد: آسان است چون روزهای غم و شادی زیادی را با او سپری کردم و سخت است چون اگر بخواهم از او بگویم تنها بخش کمی از خوبی هایش به زبان می آید. امیدوارم این تشکیلات کاری کند تا او وسیله ای باشد که آرزومندان به آرزوهایشان برسند.

در ادامه این مراسم بعد از پخش فیلم کوتاهی از کتایون ریاحی، لوریس چکناواریان، لاله اسکندری، علی معلم و مهرداد اکبریان برای اهدای مدال ولوح سپاس روی صحنه امدند و ستاره اسکندری در سخنانی برای این بازیگر آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدوارم خانم ریاحی بتواند این راه را با قدم های محکم طی کند.

کتایون ریاحی در آغاز سخنان خود گفت: با نگاه پرمهرتان که تلالو نورش جشن تان را نورانی کرده من با افتخار پرچم را از دست پرچمدار قبلی خانم معتمدآریا گرفتم تا ادامه راهش را فراهم کنیم.

وی افزود: بزرگترین نیکوکاران، ثروتمندترین افرادی بودند که به این باور رسیده بودند که با بخشششان داشته هایشان را دوبرابر می کنند.

کتایون ریاحی در پایان صحبت هایش گفت: ما ملتی هستیم که به فرهنگ، تاریخ، شاعران و بزرگانمان افتخار می کنیم و ادعایمان این است که تمدن ما و تمام کسانی که فرهنگ ما را اینگونه غنی کرده اند بزرگترین ثروت زندگی امروزمان است.

وی ادامه داد: اگر واقعا ما چنین ثروتی در دست داریم پس حتی یک فقیر هم نباید داشته باشیم.چگونه ممکن است اینهمه اندوخته را جلوی چشم بیاوریم و بعد از فقر حرف بزنیم؟ به نظر من باید اول از خودمان شروع کنیم و منتظر کسی نباشیم.

ریاحی در پایان سخنانش یادآور شد: وقتی من برای کمک به سفر سومالی رفتم متوجه شدم خودم بیشتر از همه آنها به کمک احتیاج دارم و این یاری را از آنها گرفتم.

رضا یزدانی با اجرای قطعاتی از معروف ترین آهنگ های خود پایان بخش مراسم شب گذشته بود.

در این مراسم گروه ارکستر سازهای بادی به اجرای موزیک متن کارتون «پلنگ صورتی» پرداختند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ